وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: فوتبال مسی فراتر از این سیاره است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در آستانه دیدار تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، سرمربی باواریایی ها به تمجید از لیونل مسی پرداخته است.

یوپ هاینکس که آخرین فصل حضور خود در آلیانس آرنا را تجربه می کند در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: "دستاورد های مسی باور نکردی بوده است. کسب ۴ توپ طلا و زدن ۵۰ گل در یک فصل چیزی فراتر از این زمین است."

هاینکس ادامه داد:" بهترین کلمه برای توصیف مسی پدیده است. او در با وجود سن کمش توانسته است که سطح بازیکنانی مانند زیدان، پله، مارادونا و کرایوف برسد."

هاینکس در ادامه به پپ گواردیولا اشاره کرد، گواردیولا که کارنامه بسیار درخشانی را بارسلونا به ثبت رسانده است در فصل آینده جانشین یوپ هینکس خواهد شد.  وی در مورد او گفت:" گواردیولا باید مورد احترام قرار بگیرد. او نتایج فوق العاده ای را در بارسا به دست آورده است. هنگامی که شما در یک باشگاه کار می کنید، نمی توانید راز های آنجا را فاش سازید، هیچوقت به ذهن من نمی رسد که از گواردیولا در مورد نقاط ضعف بارسلونا سوال بپرسم."

سرمربی باواریایی ها در مورد حریف پیش روی تیمش در نیمه نهایی گفت:" چالش بسیار متفواتی رو به روی ماست، باید در مقابل تیمی بازی کنیم که در سال های اخیر در بهترین سطح از فوتبال اروپا قرار داشته است. من شیفته سبک بازی بارسا هستم."

هاینکس در ادامه صحبت هایش یاد آور شد که تیم خاصی از بین چهار تیم موجود در مرحله نیمه نهایی، مدعی اصلی قهرمانی نیست. به عقیده هینکس هر چهار تیم در سطح یکسانی قرار دارند.

نظرات 4 + ارسال نظر
ُSebastian_hamed پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 13:15

شیره بازیه جوان مردانه

Bavariaboy پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 14:46

اینم یه هندونه قبل از بازی بگیرید با برو بکس بارسا قاچ کنید بزنید بر بدن!

امید پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 16:59

سلامbavariaboy
اگه امکانش هست ایمیلت را چک کن کار مهمی باهات دارم

Bavariaboy پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 17:45

امید جان ایمیلت و چک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد