وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز: نباید به بارسایی ها اجازه فکر کردن داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ خاوی مارتینز، ستاره اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ حالا مبدل به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم شده است. او به خوبی با سبک کاری باواریایی ها تطبیق پیدا کرده و بی صبرانه درانتظار مصاف با بارسا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. 

او معتقد است که بارسا،یک مانع بزرگ پیش روی تیمش است؛بارسایی که دوستان زیادی در آن تیم دارد. خاوی مارتینز در آستانه بازی حساس این دو تیم درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در گفتگویی با روزنامه آ.اس شرکت کرده که این گفتگو را برای شما آماده کرده ایم :

*توصیف بارسا برای بایرنی ها: ما در رختکن تیممان می دانیم که قرار است با چه تیمی روبرو شویم. بازی خیلی سختی خواهد بود. من این بدشانسی را داشته ام که بارها مقابل آنها قرار بگیرم. باید به شدت فشار آورد و به بازیکنان بارسا اجازه فکر کردن نداد. در کمتر از یک ثانیه، آنها به گل می رسند. بهترین نتیجه ای که مقابل آنها کسب کرده ام،کسب یک نتیجه تساوی در سن ممس با پیراهن اتلتیک بیلبائو بود. آنها مدتهاست که کارهای غیرممکنی راانجام می دهند

*رابطه صمیمانه با آبی اناری ها: من در یک رویداد تبلیغاتی با چابی ارناندس و داوید ویا همکاری داشتم. آن موقع هنوز از قرعه کشی نیمه نهایی مطلب نبودیم و هنوز هم با هم تلفنی حرف نزده ایم. ما رابطه خیلی خوبی باهم داریم ولی وقتی توپ به جریان می افتد، دیگر همه چیز فرق می کند.بعد از برگزاری بازیها،همه چیز به حالت عادی بازخواهد گشت

*چابی ارناندس:  از نظر من او بهترین بازیکن میانی دنیا بوده و هست. افتخار بزرگی است که بازی او را تماشا کرده و رودرروی او قرار گرفت. تلاش می کنم که از او یادبگیرم که از کجاهای زمین می توان استفاده کرد. او یک منبع و الگوی بزرگ است و یکی از کارهای بزرگی که می توان انجام داد این است که کاری کرد که او در زمین راحت نباشد

*بازی مهم: یک فینال جام جهانی و یا یورو هم بازیهای مهمی هستند. پارسال بیه لسا به من نشان داد که نباید میان بازیها تفاوت قائل باشم. تمام بازیها مهم هستند و در تک تک بازیها احساس استرس و قلقلک را حس می کنی

*بارسا و300 بازی متوالی با برتری در مالکیت توپ: بایرن می داند که چطور باید بازی کند؛ چه توپ را داشته باشد و چه نه. ما از هر نظر آماده ایم، حتی اگر آنها توپ را به ما ندهند

*یوپ هاینکس: او بخش خیلی مهمی در تیم ماست و سرمربی واقعا بزرگی است. بخش عمده ای از موفقیت هایی که به دست آورده ایم و می توانیم در آینده به دست بیاوریم، به لطف اوست. می خواهیم او را در زمان خداحافظی اش شاد کنیم.او اعتماد زیادی به من دارد، به من اعتماد به نفس زیادی داده و باید به خاطر خیلی چیزها از او تشکر کنم. 

*مدعی صعود: من به این فکر نکرده ام که ممکن بود در این بازی با پیراهن بارسلونا به میدان بروم.این مسائلی است که رسانه ها به آن می پردازند. پیوستن به بایرن هیچ وقت طعم تلخی ندارد. همه چیز فوق العاده است و از اینکه با پیراهن این تیم قهرمان آلمان شده ام، احساس خوشبختی می کنم. ما لحظات فوق العاده ای را پشت سرمی گذاریم .

*مسی: مسی بهترین بازیکن دنیا و شاید تاریخ است. باید بارسایی ها خیلی به و وابسته باشند.ما می خواهیم به فینال برسیم واگر بتوانیم دراین بازیها بارسا را شکست دهیم که چه بهتر. به نظر می رسد که لئو به آن بازی خواهد رسید و حضور او در بازی با ما،خبر خوبی برای فوتبال خواهد بود.

*بارسا یا رئال: غلبه بر هریک از این دوتیم برای من یک حس مشابه دارد؛برایم فرقی نمی کند؛تنها چیزی که می خواهم جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپاست

*بالهای بایرن:  ما این شانس را داریم تا دو تا از بهترین بالهای دنیا را در اختیار داشته باشیم. آنها کارهای زیادی برای تیم کرده و در آینده نیز همین طور خواهد بود. لام می داند که چه زمانی بازی را متوقف کند و کاپیتان بزرگی برای تیم ماست. این دو، مهره های کلیدی ای برای ما خواهند بود

*دل بوسکه: یکی از اهداف من بازگشت به تیم ملی است و این دو بازی فرصت خوبی برای من خواهد بود

*شواین اشتایگر: او مثل یک گاو جنگجو است و بازی کردن  درکنار او افتخار بزرگی است

*حضور در دوران تاریخی بایرن: ما اصلا به چنین چیزی فکر نمی کنیم. آنچه برایمان مهم است کسب حداکثر جامهای ممکن است. باید فروتن باشیم و همه چیز می تواند عوض شود

*پپ گواردیولا: ما به احترام سرمربی مان اصلا در رختکن تیم در مورد گواردیولا صحبت نمی کنیم. زمان برای این کار خواهد بود

*پدرو: او در اوج آمادگی به مصاف ما خواهد آمد و حرکات زیادی را برای تیمش رقم خواهد زد و فضاهای زیادی را خلق خواهد کرد. او کشف بزرگی در فوتبال اسپانیا بود و روند رشد او مهارنشدنی است. پدرو بازیکنی کلیدی برای بارسلوناست

*تغییر عادات: بالانس کلی از هر نظر برای من فوق العاده خوب است. تغییر آب و هوای فوتبالی برای من خیلی خوب بود؛این تغییر مهمی از نظرهای مختلف در مدت زمانی کوتاه بود. من به کمی زمان برای تطبیق پذیری ام نیاز داشم ولی همه در بایرن مونیخ به من کمک کردند.دلم برای گرمای اسپانیا تنگ شده؛البته چون اهل ناواررا هستم به دیدن برف هم عادت دارم. آلمان زمستان سختی داشت ولی این زمستان را بدون هیچ مشکلی سپری کردم

*والدس: نمی دانم که چه اتفاقی افتاده ولی هرکاری که بکند از او کاملا حمایت خواهم کرد

*سرخیو بوسکتس: او هم یکی از مهره های کلیدی بارساست. او باهوش ترین بازیکن در زمین مسابقه است و بازیکن کلیدی بارساست.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی بایرنی پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 14:41

باهات موافقم

نمیدونم! پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 18:12

می گم این بارسایی ها فکر کردن بلدن؟

Bavariaboy پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 19:06

با توجه به بازی جلوی ولفسبورگ فکر نکنم قصد بایرن این باشه که مالکیت توپ و به نفع خودش تغییر بده بیشتر فکر کنم روی ضد حملات برق اسا از جناحین برنامه داشته باشه گلای سلتیک به بارسلونم همین جوری به ثمر رسید ، باید از فضای بین هافبک های بارسا که میل تهاجمی زیادی دارن و دفاعشون استفاده کنیم، که نقش خود مارتینز خیلی تو این مسأله خیلی مهمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد