وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: هاینکس به توصیه کسی نیاز ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ این روزها به شدت مشغول مصاحبه کردن با رسانه های مختلف آلمانی در مورد بازی تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلوناست.  

درحالی که کمتر از یک هفته دیگر باواریایی ها در خانه میزبان بایرن مونیخ خواهند بود، هوینس در گفتگو با روزنامه اشپورت بیلد از اعتمادش به یوپ هاینکس و شاگردانش صحبت کرده است.

هوینس در موردمصاف بارسا و بایرن در سال 2009 که با حضور یورگن کلینزمن روی نیمکت بایرن و با باخت سنگین باواریایی ها به پایان رسید به خبرنگاران گفت:« واقعیت این است که در سال 2009 ما ریبری و لوکا تونی را داشتیم ولی الان این بحث هم مطرح است که آن موقع چه کسی سرمربی تیم ما بود. ما به یک سرمربی واقعی فوتبال نیازداریم. یوپ هاینکس، لیگ اسپانیا را از داخل و از خارج می شناسد و شناخت او تنها به دوران حضورش در لالیگا مربوط نیست؛ بلکه این شناخت مربوط به حال حاضر هم هست. او بازیهای لالیگا را دنبال می کند و ازاین رو هیچ تعجبی هم نیست. هاینکس شخصیت بزرگی دارد و نیازی به پند وتوصیه گرفتن از کسی ندارد. خودش به تنهایی می تواند با شرایط روبرو شود.»

هوینس در ادامه به این نکته اشاره کرد که رابطه خوبی میان او و هاینکس وجود دارد و آنها سالهاست که دوستان خوبی هستند و البته یادآوری کرد که با انتشار انتصاب خبر پپ به عنوان سرمربی فصل بعد بایرن، روابط آنها به سردی گرائید ولی حالا دوباره اوضاع مثل قبل شده است. هوینس ادامه داد:« این خبر که مشکلاتی میان من و یوپ به وجود آمده بود را تائید می کنم.هرچند که ما هیچ وقت از صحبت کردن با هم دست نکشیدیم و همیشه با هم در تماس بودیم. شاید رابطه ما به اندازه قبل صمیمانه نباشد ولی رابطه مان کاملا طبیعی و معمولی است.»

هوینس در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است که باروی کار آمدن پپ در بایرن، شاهد رشد مسی خاص و ویژه باواریایی ها باشیم یا خیر گفت:«همه دنیا درمورد مسی صحبت می کنند ولی در بایرن،شواین اشتایگر، لام، مولر، بدشتوبر و آلابا مبدل به ستاره های ما شده اند. نباید این ستاره ها را پنهان کرد. ما هم ستاره هایی برای تیممان تولید کرده ایم و باید از این بابت احساس غرور کنیم و ریتم بارسلونا را ادامه دهیم.»

بخش پایانی صحبت های هوینس در مورد دلخوری های به وجود آمده میان بارسا و دورتموند، به خاطر صحبت های او قبل از انجام قرعه کشی رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.هاینکس در صحبت هایی قبل از انجام قرعه کشی گفته بود که تیم کلوپ کمتر از سایر تیمهای راه یافته به این مرحله ترسناک و وحشت آور است. هوینس دراین باره گفت:« فقط می خواستم صادقانه حرف بزنم و قصد ناراحت کردن کسی را نداشتم. دراین مراحل نهایی، دورتموند در دسترس ترین حریف ممکن بود. ولی ما از سران این باشگاه تشکر می کنیم؛چون چالش بزرگی را پیش رو ما گذاشتند و به لطف آنهاست که توانسته ایم به این سطح از قدرت برسیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد