وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: پلاتینی باید از اجرا شدن قانون سلامت مالی یوفا مطمئن شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ آلمان در مصاحبه ای که روز سه شنبه پخش شد، اعلام کرد میشل پلاتینی رئیس یوفا باید از اجرا شدن قانون سلامت مالی یوفا در اروپا مطمئن شود.

هوینس در گفتگو با شبکه تلویزیونی سروس اتریش گفت:« اگر پلاتینی ثابت قدم است در سال های آتی باید دو باشگاه بزرگ را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند تا این موضوع عبرتی برای دیگر باشگاه ها باشد. خارج کردن مالاگا از دور رقابت ها کمکی به کسی نمی کند.»
بر اساس قوانین ، یوفا باشگاه مالاگای اسپانیا را به سبب دیون معوقه اش ، فصل بعد از حضور در همه رقابت های اروپایی منع کرده است اما مقامات باشگاه مالاگا اعلام کرده اند به دیوان داوری ورزش شکایت خواهند کرد.
تیم فوتبال مالاگا امسال تا مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
یوفا این قوانین را پس از آن وضع کرد که بررسی ها در سال دو هزار و نه نشان داد بیش از نیمی از ششصد و پنجاه و پنج باشگاه اروپایی سال گذشته ضرر داده اند در حالی که دست کم بیست درصد از باشگاه ها از نظر مالی در وضعیت خطرناکی قرار دارند.
هوینس اعلام کرد کنجکاو است ببیند چگونه پلاتینی و یوفا هم اکنون می خواهند با باشگاه هایی که بیش از حد هزینه می کنند ، مقابله کنند. بسیاری از باشگاه های اروپایی در مقابل اجرای قانون سلامت مالی یوفا مقاومت می کنند، قانونی که از فصل گذشته اجرایی شد.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت از نزدیک این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا ببیند چگونه پلاتینی از پس « دوستانش در پاریس، میلان و انگلیس در منچستر سیتی - که بدهی های زیادی دارند - بر خواهد آمد.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، باشگاه بایرن مونیخ یکی از ثروتمند ترین باشگاه ها در اروپاست که در فصل 2011-12 پس از کسر مالیات یازده میلیون یکصد هزار دلاری ، سیصد و هفتاد و سه میلیون و چهارصد هزار دلار سوددهی داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
ُSebastian_hamed پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 01:07

پلاتینی که خودش یکی از عوامل مهم فروش پاریسن ژرمن به عربا بوده! چجوری همچین انتظاری باید داشت ازش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد