وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر بایرنی ها و وولفسبورگی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال باین مونیخ شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان با غلبه بر وولفسبورگ به دیدار پایانی رسید. در ادامه نظر مربیان و بازیکنان دو تیم را پس از این دیدار می خوانید.

 

یوپ هاینکس : 

امشب در آلیانس‌آرنا شاهد یک بازی خیلی خوب از نیمه‌نهایی جام حذفی بودیم. وولفسبورگ حریفی سخت بود که بایرن را برای مدتی تحت فشار قرار داد. با این حال در دفاع و حمله بسیار خوب ظاهر شدیم. در نیمه دوم البته بهتر دفاع کردیم و در بازی رو به جلو نیز گام‌های بسیاری خوبی برداشتیم. با رعایت اصول دفاعی و حمله نمایشی خیلی خوب از فوتبالی مدرن ارائه کردیم. باعث خوشحالی است که در بازی رو به جلوی بایرن پیوسته نمایش بهتری ارائه می‌دهد. همه می‌کوشیم و می‌خواهیم صاحب جام حذفی نیز شویم. البته دسترسی به این جام راحت نیست و باید در بازی نهایی مثل امروز که بسیار کار و تلاش کردیم، برنامه‌های خود را به طور کامل در زمین پیاده کنیم.

 

دانته : 

من از رسیدن به فینال بسیار خوشحال هستم. این هدفی است که ما در ابتدای فصل داشتیم و از اینکه توانستیم به هدف خود برسیم بسیار راضی هستیم. امیدوارم بتوانیم در این جام قهرمان شویم.

 

ژردان شقیری : 

تیم در وضعیت بسیار خوبی است. امروز شگفت انگیز بود. ما برای رسیدن به فینال با انگیزه بودیم و حالا به فینال رسیدیم. ما نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادیم و بازی را تحت کنترل خود داشتیم و با شایستگی به فینال رسیدیم.  

 

ماتیاس سامر : 

ما کاملا راضی هستیم. شقیری بهترین بازیکن زمین بود. او امروز در کلاس جهانی بازی کرد. اگرچه در نیمه اول و قسمت هایی از نیمه دوم فن بویتن اغلب آزاد بود ولی زیاد به خط میانی اضافه نمیشد. اما مربی در بین دو نیمه صحبت های مناسبی انجام داد و تعویض های درستی را انتخاب کرد. ما در یک ساعت اول بازی زمانی که صاحب توپ نبودیم مشکلاتی داشتیم.

 

دیتر هیکینگ : 

پس از شکست 6-1 شما باید سر خود را پایین بگیرید. امشب ما در واقع بسیاری از کارها را درست انجام دادیم، اما در پایان با این نتیجه مواجه شدیم. مشخص است که این نتیجه برای ما راضی کننده نیست ولی ما باید آن را بپذیریم. ما به ویژه در نیمه اول بسیار خوب بودیم و شانس هایی داشتیم که از دست دادیم. ما روی سه گل از چهار گل اول روی اشتباه خود ضربه خوردیم. بایرن تیمی بی رحم است و دفاع کردن در مقابل آنها کاری است بسیار دشوار. به نظر من نتیجه 6-1 که به دست آمد دو یا سه گل بیش از اختلاف واقعی ما در بازی بود. 

 

نالدو : 

این بازی خاطره تلخی به جا گذاشت. به نظرم ما بسیار خوب بازی کردیم. ما در نیمه اول دو اشتباه مرتکب شدیم و آنها دو گل به ثمر رساندند. ما در یک ساعت اول بازی خوب بودیم اما پس از آن فضای زیادی به بایرنی ها دادیم و نتوانستیم آنها را پرس کنیم. به بایرن تبریک می گویم و زندگی ادامه دارد. اگرچه اختلاف نتیجه کمی بیش از اختلاف واقعی تیم ها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد