وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: من متکبر نیستم، فقط منظورم را بیان می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس که پس از قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و مشخص شدن رویارویی آن ها با بارسلونا، بوروسیا دورتموند را رقیبی آسان تر خوانده بود به متکبر بودن محکوم شده بود از خود دفاع کرد و خود را فردی صادق معرفی کرد.

هوینس در مصاحبه با بیلد گفت:" هر وقت از من سوالی می شود من صادقانه پاسخ می دهم. این که «دورتموند آسان تر است» چطور می تواند متکبرانه باشد؟ پس اگر بارسلونا را به عنوان رقیب خود در نیمه نهایی آرزو می کردم چه می گفتید؟! اگر یک رده بندی درست کنید، دورتموند پس از بارسلونا و رئال مادرید سوم خواهد بود، این تکبر نیست، بیان منظور با صداقت است."

مدیر 61 ساله بایرن مونیخ به بیان کردن نقل قول های تند و صریح شهرت فراوانی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد