وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوبی زارتا: پپ از دیدار بایرن - بارسا لذت خواهد برد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آندونی زوبی زارتا، مدیر ورزشی بارسا، مطمئن است که پپ گواردیولا، سرمربی سابق این تیم، از دیدار پیش روی آبی و اناری ها مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی چمپیونزلیگ لذت خواهد برد.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ روز جمعه در نیون سوئیس برگزار شد و براساس قرعه، بارسا و رئال باید به ترتیب با بایرن و دورتموند روبرو شوند.

زوبی زارتا در گفتگو با مارکا گفت: "گواردیولا مطمئنا بیشتر از این بازی لذت خواهد برد. ما باید گواردیولا را راحت بگذاریم. او در نیویورک است و من نمی دانم او آماده این رویارویی بود یا نه. این دیدار بین بایرن و بارساست و باید کسانی که در این مجموعه نیستند را راحت گذاشت."

اما زوبی زارتا اعلام کرد که خود بی صبرانه در انتظار دیدن رویایی تیمش مقابل بایرن است:" این فوتبالی در بهترین سطح است. هر دو تیم می توانند روی عملکرد فردی و تیمی شان اعتماد کنند. آنها حریف آسانی نیستند. به نظر دیدار خوبی خواهد بود."

نظرات 2 + ارسال نظر
Bavariaboy دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 23:02

خیلی دوست دارم گواردیولا حالا یا بعدها یه مصاحبه کنه و احساسشو موقع دیدن این بازی بگه مطمئنم یه حس عجیبی داره .
واقعاً این بازی از نظر کلاس فوتبال تاپترین و بالاترین سطح فوتبال جهان و داره! من که شخصاً برنامه ریزی کردم خدا بخواد بازی رو ضبط کنم وبارها وبارها ببینمش .
مطمئنم معدن نکات آموزنده از فوتبال تو این بازی نهفته.......وای خدا پس کی سه شنبه هفته دیگه میشه؟
اما این بازی برای من یه بدیم داره...تا این فوتبال انجام نشه هیچ فوتبال دیگه ای تو دنیا بهم مزه نمیده !

abbas154 سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 14:43

با نظرت موافقم boy راستشو بخوای نسبت به بازی با یووه کمتر نگرانی دارم نه اینکه بایرن رو از پیش برده بدونم . فقط از اینکه تیم با این اعتماد به نفس بازی میکنه لذت میبرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد