وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نگرانی هوینس از دو قطبی شدن فوتبال آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رئیس باشگاه بایرن مونیخ که تیمش 6 هفته مانده به پایان مسابقات فصل جاری بوندسلیگا، قهرمانی خود را جشن گرفته است، از دو قطبی شدن فوتبال آلمان و آنچه یکه تازی دو تیم بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند خواند، ابراز نگرانی کرد و این شرایط را وضعیتی خطرناک برای فوتبال آلمان دانست.

اولی هوینس خاطرنشان کرد: ما شاهد دو قطبی شدن فوتبال باشگاهی در آلمان و مشابه شدن آن به وضعیت فوتبال باشگاهی در اسپانیا هستیم و به نظرم اینکه دو باشگاه بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند در آلمان همچون بارسلونا و رئال مادرید در اسپانیا، حاکم مطلق فوتبال باشگاهی در کشورهای خود باشند، وضعیت خطرناکی است.

هوینس که تیم فوتبال باشگاهی اش به عنوان رکوردار قهرمانی در بوندسلیگا، در فصل جاری نیز بسیار زودتر از موعد مقرر و با اختلاف زیادی با دیگر تیم های لیگ، قهرمانی خود را مسجل کرده و در عین حال همچنان به پیروزی هایش با اختلاف گل های زیاد از جمله پیروزی خیره کننده 9 بر یک بر هامبورگ ادامه می دهد،  تاکید کرد فاصله زیاد تیم ها در لیگ باشگاهی آلمان به هیچ عنوان برای فوتبال ما مطلوب نیست.

تیم فوتبال بایرن مونیخ، رکورددار قهرمانی در بوندسلیگا، رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد و در هفته 28 فصل جاری با پیروزی خارج از خانه مقابل فرانکفورت، 6 هفته مانده به پایان مسابقات، با کسب 78 امتیاز از 25 پیروزی و فقط یک شکست و تفاضل گل 70و با اختلاف فاحش 20 امتیازی با تیم دوم، بیست و دومین قهرمانی در بوندسلیگا را برای خود تثبیت کرد.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ افزود: ما باید به صورت ریشه ای مشکل را بررسی کنیم که چرا اختلاف تیم ها در فوتبال باشگاهی تا به این حد است و باید بپذیریم این وضعیت ساده ای نیست و از اینکه شرایط فوتبال باشگاهی در اسپانیا در بوندس لیگا نیز حاکم شود، جلوگیری کنیم.

هوینس در ادامه به این نکته اشاره کرد، در اسپانیا دو تیم بارسلونا و رئال مادرید تقریبا در هر دوره، برتری مطلق لالیگا را در اختیار دارند و این وضعیت در آلمان نیز در اختیار بایرن مونیخ و دورتموند در حال تکرار است.

وی افزود: ما باید در این زمینه وارد عمل شویم زیرا این وضعیت نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد و تیم های دیگر نیز باید خود را بازیابند.

شرایط تیم های فوتبال بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند در هفته های پایانی نیم فصل دوم بوندسلیگا و اختلاف امتیاز آنها با دیگر تیم های لیگ به گونه ای است که این دو تیم مسابقات خود را با بازیکنان تیم دوم خود ادامه می دهند و حتی در این شرایط نیز تیم های دیگر، توان شکست آنها را ندارند.

بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند از آلمان و بارسلونا و رئال مادرید از اسپانیا، چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی فوتبال جام باشگاه های اروپا هستند که از هفته آینده با انجام دیدارهای رفت و برگشت قهرمان این فصل باشگاه های اروپا را مشخص خواهند کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیMARIO دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 20:57

منم واقعا نگرانم باید فکری به حاله این موضوع کرد نباید بوندسلیگا بشه مثله لالیگاما یه لیگه هیجان اور میخوایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد