وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: توازن کلید موفقیت بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدیر باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که توازن و نظم موجود در تیم کلید موفقیت های آن ها در سال های اخیر است و امیدوار است که این موفقیت ها در آینده هم ادامه داشته باشند.

بایرن مونیخ در این فصل بسیار درخشان ظاهر شده و توانسته پس از دو فصل از سایه دورتموند خارج شود قهرمانی بوندسلیگا را از این تیم باز پس گیرد و هم چنین این شانس را دارند که به فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان نیز را یابند.

رومنیگه، مدیر این باشگاه در مصاحبه با وب سایت اسپاکس گفت: "بنا بر تجربیات من، اگر شما موفق هستید توازن و نظم بیشتری بر شما مستولی می شود، اینجا هیچ کس از چیزی هراس ندارد و امیدوارم در سال های آینده هم این روند ادامه داشته باشد."

مدیر 57 ساله بایرن در ادامه درباره بازی سه شنبه تیمش برابر وولفسبورگ در جام حذفی آلمان گفت:" ما می دانیم که هیچ تضمینی برای حضور ما در فینال وجود ندارد، باید سخت کار کنیم و متمرکز باشیم. هدف ما رسیدن به فینال است که معمولا به آن دست پیدا می کنیم و می خواهیم دوباره آن جا باشیم، پس با احترام با وولفسبورگ برخورد می کنیم."

رومنیگه در ادامه به صحبت درباره وضعیت ماریو گومز، مهاجم نیمکت نشین این تیم پرداخت و درباره شایعات پیرامون جدا شدن او در پایان فصل گفت:" من اظهارات اخیر را خوانده ام ولی فعلا نمی توانم نظری بدهم چون نه ماریو و نه مدیر برنامه های او با ما صحبتی نکرده اند. نمی دانم برای گومز چه اتفاقی خواهد افتاد، باید صبر کرد و دید."

در روز های گذشته مدیر برنامه های مهاجم ملی پوش بایرن از نارضایتی این بازیکن از وضعیتش در تیم سخن گفته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد