وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: تمام فکر و تمرکزمان به بارسلونا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کاپیتان بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان انگیزه زیادی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی در آن را دارد تا بتواند خاطره شکست سال گذشته را از اذهان پاک کند.

بایرن در حالی فصل گذشته را با دستانی خالی به اتمام رساند که تا هفته های پایانی در انتظار کسب سه گانه ای تاریخی قرار داشت، اما در هفته های پایانی قافیه را در بوندس لیگا به دورتموند باخت، در جام حذفی شکست سنگین و تحقیر آمیز از رقیب دیرینه متحمل شد و در فینال لیگ قهرمانان و در ورزشگاه خانگی خود در حالی که دو بار از رقیب لندنی خود پیش بودند بازی و جام را واگذار کردند.

اما در این فصل هم بایرن با نتایج و بازی هایی خیره کننده از بخت های مسلم فتح لیگ قهرمانان است و با قهرمانی قاطعانه با فاصله شش هفته ای تا پایان لیگ داخلی و حضور در نیمه نهایی جام حذفی امید زیادی به فتح سه گانه قهرمانی برای اولین بار در تاریخ باشگاه دارند.

کاپیتان 29 ساله مونیخی ها در پایان بازی ابتدای هفته برابر نورنبرگ در مصاحبه با توتو اسپرت گفت:" ما از پیروزی چهار بر صفر برابر نورنبرگ بسیار خوشحالیم و هم چنین انگیزه های زیادی برای بازی سه شنبه باربر وولفسبورگ در جام حذفی داریم، اما نمی توانیم مخفی کنیم که تمام فکر و تمرکزمان بر روی بازی نیمه نهایی برابر بارسلونا است. تمام تیم می خواهد به فینال لندن برسد و تلخی شکست فصل گذشته در فینال را از اذهان پاک کند."

لام در ادامه درباره بازی با بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت:" وقتی شما با تیمی مثل بارسلونا بازی می کنید مهم نیست که بازی رفت را میزبان باشید یا مهمان، نکته مهم تمرکز بر روی صعود به فینال و نحوه بازیمان در مونیخ و برسلون است."

بایرن مونیخ و بارسلونا سه شنبه هفته آینده بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در مونیخ آغاز خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد