وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: گواردیولا به بایرن کمک نمی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس، سرمربی باتجربه بایرن مونیخ براین باور است که درصورت ارائه پیشنهادی از سوی بایرن برای کمک رسانی پپ به این تیم در مسیر  غلبه بربارسا، پپ قطعا این پیشنهاد را رد خواهد کرد.

این درحالی است که پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا بعد از اتمام رقابت های فصل پیش از نیمکت مربیگری تیم کاتالان جدا شد و فصل آینده را روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ آغاز خواهد کرد و حالا تیم قبلی و تیم بعدی او باید درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار بگیرند. دراین میان یوپ هاینکس سرمربی 68 ساله بایرن به این نکته اشاره کرده که گواردیولا احترام فراوانی برای بارسا قائل است و از همین رو به بایرن کمکی نخواهد کرد.

هاینکس در پایان بازی تیمش مقابل نورنبرگ به خبرنگاران گفت: «پپ گواردیولا به ما هیچ لطفی نمی کند و درمورد تیم سابقش هیچ اطلاعاتی نمی دهد. ما واحد نظارت قدرتمندی داریم و دو کارشناس داریم که عملکرد تک تک حریفان را با جزئیات تمام آماده می کنند. به علاوه خود من همه چیز را در مورد بارسلونا می دانم.»

نظرات 3 + ارسال نظر
mj1989 یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 15:03

ما واحد نظارت قدرتمندی داریم و دو کارشناس داریم که عملکرد تک تک حریفان را با جزئیات تمام آماده می کنند. به علاوه خود من همه چیز را در مورد بارسلونا می دانم.»
امیدوارم همین طور باشه که میگی

Bavariaboy یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 19:51

هاینکس قبلاً تو لالیگا مربی بوده ضمن اینکه به زبان اسپانیایی تسلط کامل داره وقتی میگه همه چیز را در مورد بارسا میدانم من بهش اطمینان دارم.

sm یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 20:47

kamelan moshakhase k az zud moshakhas shodan pep narahate

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد