وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کسب اعتبار بین‌المللی در کنار سود مالی برای بایرن و دورتموند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سود سرشاری را از آن دو نماینده ژرمن‌‌ها کرده است که البته در صورت راهیابی به بازی نهایی بازهم افزایش خواهد یافت.

راهیابی دو تیم آلمانی بایرن مونیخ و بورسیادورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دستاوردی از هر جهت مثبت است. این دو تیم مطرح ژرمنی که فصل جاری فوتبالی زیبا و درخور توجه به معرض نمایش گذاشتند و پیروزی بر یوونتوس ایتالیا (2 برد، 2 برصفر برای بایرن) و مالاگا (تساوی بدون گل در بازی رفت و برد 3 بر 2 مقابل برای دورتموند) کسب کردند، به جمع 4 تیم پایانی معتبرترین رقابت‌های باشگاهی قاره سبز وارد شدند.

راهیابی این دو تیم قرمز و زردپوش جدا از آنکه اعتبار گسترده فنی نزد کارشناسان و علاقمندان برای‌شان به ارمغان آورد، باعث سود مالی زیادی نیز برای این دو تیم بزرگ ژرمنی شد.

براساس اعلام اتحادیه فوتبال اروپا، این دو تیم آلمانی که اکنون حریف بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا در دور نیمه نهایی هستند، بیشتر از 100 میلیون یورو سود مالی برایشان دربرداشته است.


*سودی خوب در کنار کسب اعتبار بین‌المللی

براساس همین آمار بایرن و دورتموند هریک تنها به خاطر ورود به نیمه نهایی هر یک صاحب سود 4.9 میلیون یورویی شده‌اند. با این حال مجموع پاداشی که یوفا برای مونیخی‌ها از ابتدای فصل تاکنون در نظر گرفته بالغ بر 25.4 میلیون یورو شده است.

در حالیکه دورتموند به خاطر این که در مرحله گروهی کمی نتایجش بهتر از رقیب هموطن بود، 25.9 میلیون یورو پاداش می‌گیرد.

در کنار این پاداش‌ها صعود دو نماینده ژرمن‌ها به مرحله نیمه نهایی، براساس قراردادهای که با حامیان مالی خویش دارند، سودهای کلان دیگری را از آن دو باشگاه می‌کند که مجموع آن بیش از 100 میلیون یورو است.

 

*افزایش سود در سایه راهیابی به دور نهایی

بایرن و دورتموند البته می‌توانند رقم سود مالی خود را در فصل جاری بازهم افزایش دهند. برای این منظور کافیست مونیخی‌ها مثل چند ماه گذشته به دستورات «یوپ هاینکس» مربی مجرب و 67 ساله خود گوش فراداده و بارسلونا را مغلوب کنند تا فینالیست جام شوند یا دورتموند تحت هدایت یورگن کلوپ مربی جوان و نوگرای خویش به درخشش و ارائه فوتبال «بارسلونی‌» خود ادامه داده و در نیمه‌‌نهایی رئال مادرید را کنار زند.

در صورتی که هر یک از این دو تیم به مرحله نهایی برسند و یکپای ایستگاه آخر در ورزشگاه ومبلی لندن در پایان ماه مه باشند، 6.5 میلیون یورو بابت این راهیابی دریافت خواهند کرد. البته اگر در آنجا نیز بتوانند بر دیگر تیم فینالیست چیره شوند، به جای 6.5 میلیون یورو 10.5 میلیون یورو از یوفا می‌گیرند.


*انگیزه مضاعف ژرمن‌ها برای رویارویی با بارسا و رئال

به باور کارشناسان فوتبال آلمان در نظر گرفتن این ارقام پاداش موجب خواهد شد تا دو تیم همچنان با انگیزه بالا برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان کوشش کنند. بر این اساس می‌توان گفت بارسا و رئال بازی‌های سختی را در این مرحله در پیش خواهند داشت و اگر مسئولان و حتی بازیکنان «کاتالان‌»  و «کهکشانی‌ها» در مصاحبه‌های پس از مراسم قرعه‌کشی جمعه از سختی رویارویی با این دو تیم ژرمنی گفته‌اند، بی‌دلیل نبوده است.

نظرات 7 + ارسال نظر
esmail یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 01:36

عالی بود

Bavariaboy یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 02:14

خیلی حال کردم جالب بود نوش جونشون.

ُSebastian_hamed یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 11:31

عجب!

Bavariaboy یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 11:37 http://www.tarafdari.com/news/9126/پوستر%20روز:%20فیل

تقدیم به همه دوستان عزیز از سایت طرفداری، این لینک وببینید:

b یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 12:12

چشم این اسپانیاییها در بیاد.انشا...این دفعه پیروزی و قهرمانی متعلق به ماست.

شاهین یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 13:34

باواریا بوی این دوتا لینکی که معرفی کردی Error می ده

Bavariaboy یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 14:42 http://www.tarafdari.com/news/9126/پوستر%20روز:%20فیل

شاهین جان کل لینک و کپی و تو مرورگر پیست کن روش کلیک نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد