وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: نیازی به سوال پرسیدن از گواردیولا نداریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بعد از برگزاری قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که بایرن مونیخ باید دراین مرحله مقابل بارسلونا قرار بگیرد و دراین میان، کارل هاینس رومنیگه، مدیراجرایی باشگاه باواریایی دراین باره به صحبت پرداخته است.

رومنیگه در مورد بارسا گفت:« بارسلونا یکی از تیم های مطرح فوتبال دراروپاست. آنها در سالهای اخیر بیش از هر تیم دیگری قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده اند و بهترین تیم اروپا در حال حاضر هستند. بارسا در حرکات روبه جلو فوق العاده است و البته برگزاری بازی اول در خانه، یک مزیت بزرگ برای ماست.»

این درحالی است که در اوایل سال جدید میلادی بود که باشگاه بایرن نام پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی فصل بعدش معرفی کرد و حالا با رویارویی بایرن و بارسا در لیگ قهرمانان اروپا ،گمانه زنی ها در مورد مشورت گرفتن باواریایی ها از گواردیولا افزایش یافته است. خود رومنیگه دراین باره گفت:«بعد از قرعه کشی گواردیولا با ما تماسی نگرفته. او کارش را از روز اول جولای آغاز خواهد کرد. ما نیازی نداریم که بخواهیم از گواردیولا چیزی بپرسیم. هیچ فرد آلمانی ای نیست که بهتر از هاینکس فوتبال اسپانیارا بشناسد.»

او بایاد آوری بازی تیمش مقابل  بارسلونا در سال 2009 گفت:« خیلی خوب آن بازی را به یاد دارم و واقعا دوست ندارم که راجع به آن بازی فکر کنم. مسی در آن بازی دایره وار دور ما می چرخید. ما باید تلاش کنیم که ارتباط میان مسی- چابی- اینیستا را قطع کنیم و الان زمان آن است تا نشان دهیم که بایرن در مقایسه با سال 2009 پیشرفت کرده و در سطح بهترین تیم های دنیا هستیم.»

او ادامه داد:« می دانیم که چه توقعاتی باید داشته باشیم؛ این بازی به مراتب سخت تر از بازی مرحله یک چهارم پایانی مقابل یوونتوس است ولی چالش هیجان انگیزی است که مقابل بهترین تیم اروپایی قرار بگیری.»

رومنیگه در پایان صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که رابطه فوق العاده خوبی با باشگاه بارسلونا و ساندرو روسل رئیس این تیم دارد و اگر  هنوز سران دو باشگاه درباره این بازی صحبتی با هم نکرده اند، به این خاطر است که سران هر دو تیم در شوک هستند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ُSebastian_hamed شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 22:13

امسال سال ماست

موسی یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 09:58 http://omid-mesile.blogfa.com/

اصلا نیازی نیست از کسی مشورت گرفت. ما اصلا نیاز به اینگونه افراد نداریم. هاینکس کارشو بلده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد