وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: مسئول انتخاب داوران یوفا هم اسپانیایی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ نحوه قضاوت کارلوس ولاسکو کاربایو، داور اسپانیایی بازی برگشت بایرن مونیخ مقابل یوونتوس که 4شنبه شب در تورین برگزار و با برد 0-2 باواریایی ها همراه بود با انتقادات تندی در آلمان همراه شده و درمیان کسانی که او را به باد انتقاد گرفته اند، نام فرانتس بکن باوئر، رئیس افتخاری باشگاه باواریایی هم دیده می شود.  

چیزی که بیش از همه مورد اعتراض باواریایی هاست، کارت های پی در پی ای بود که از جیب داور خارج می شد و به ویژه کارت زردی که به ماریو ماندزوکیچ نشان داده شد و باعث خواهد شد تا او در بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی غایب باشد.

قبل از برگزاری این بازی هم نارضایتی هایی از سوی باواریایی ها درمورد انتخاب این داور اسپانیایی برای بازی این تیم مقابل یوونتوس به گوش می رسید. حالا در پایان این بازی فرانس بکن باوئر اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی به روزنامه تی.زد مونیخ گفته:« من یوفا و فیفا را می شناسم و می دانم که چطور کارها را انجام می دهند و این چیزی است که اصلا درکش نمی کنم. چه در یوفا و چه در فیفا،کسی که مسئول انتخاب داوران است هم یک فرد اسپانیایی است.»

مارسل ریف کارشناس کانال دیجیتالی اسکای هم درصحبت های مشابهی گفته بود:« یوفا حتما باید یک پیچ شل داشته باشد.»او با این طعنه انتخاب ولاسکو کاربایو برای قضاوت بازی بایرن یووه را زیر سوال برد. این درحالی است که ریف اخیرا هشدار داده بود که انتخاب این داور اسپانیایی به وجه این داور هم آسیب وارد خواهد کرد؛چرا که تک تک تصمیمات او حالا زیرذره بین انتقادی قرار گرفته است.

روزنامه بیلد آلمان هم در گزارش خود یادآوری کرده که ماندزوکیچ درشرایطی از داور بازی کارت گرفت که اصلا خطای واضحی انجام نداده  بود و ولاسکو به خاطر خطای کیه لینی و ضربه آرنجی که به ماندزوکیچ زد، به او کارت نداد.روزنامه تی.زد هم در گزارش خود یادآوری کرده که قضاوت ولاسکو کاربایو در رقابت های یورو2012 هم با انتقادات زیادی همراه بوده و دربازی بایرن –مارسی هم به 5 نفر از بازیکنان بایرن کارت نشان داده بوده

بکن باوئر درادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرده که «باج بگیر» خواندن بوفون اشتباه کرده و گفت:« او هنوز هم یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست. من صحبت هایم را اصلاح می کنم. وقتی بازی را از طریق تلویزیون نگاه می کنی، ممکن است صحبت های احمقانه ای بگویی ولی من منظورم به دو گلی بود که بوفون در آلمان دریافت کرد.به ویژه گل اولی که خورد و منظورم به کارنامه ورزشی او نبود. آن موقع سعی کردم با مزه باشم. گفتم که شوت آلابا120 متر دورتر بود ولی بعضی وقتها نکته شوخی ها درک نمی شود. متاسفانه نمی توانی صحبت در برنامه های تلویزیونی را کنسل کنی. بوفون دیگر بچه نیست ولی هنوز هم یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست.»

البته بوفون هم درواکنش به این انتقادات دلخوری خاصی نشان نداد و گفت: «پدرمن خشن تر از اینها بود.»

نظرات 3 + ارسال نظر
Bavariaboy شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 21:06

خودمونیم این قسمت یوفا شبیه AFC خودمونه!
ولی منم معتقدم داور بازی بایرن یووه در حق یوونتوس خیلی ظلم کرد!!! چون اون همه ضربه بوکس و فنون کاراته که یوونتوسیا اجرا کردن کلی امتیاز داشت که داور همه رو ندید گرفت!؟!؟

ُSebastian_hamed شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 22:16

b یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 12:07

در مورد بوفون که راست گفت....تقریبا تموم شده ست.بهتره با احترام کنار بره مثل سلطان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد