وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: سامر از گواردیولا آمار بارسا را می‌گیرد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی بورسیا دورتموند اعلام کرده حاضر است شرط ببندد که مدیر ورزشی بایرن آمار بارسلونا را از سرمربی پیشین این تیم خواهد گرفت.

پس از آنکه قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام و مشخص شد که بایرن مونیخ باید برابر بارسلونا به میدان برود، سرمربی بورسیا دورتموند اظهار نظر جالبی در مورد رویارویی این 2 تیم به زبان آورده است.

جوزپه گواردیولا که چندی پیش و با توافق با سران بایرن مونیخ از ابتدای فصل آینده هدایت این تیم را به دست خواهد گرفت، ممکن است برای پیروزی باواریایی‌ها بر بارسلونا با تیم جدیدش همکاری کند.

یورگن کلوپ، سرمربی بورسیا دورتموند معتقد است ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آمار بارسلونا را از پپ گواردیولا خواهد گرفت!

«حاضرم روی زندگی‌ام شرط ببندم که سامر با گواردیولا در مورد بارسلونا صحبت خواهد کرد و پپ نیز آمارهای لازم را به او خواهد داد ولی این موضوع به نظر من اهمیتی ندارد زیرا گواردیولا نمی‌تواند خودش به میدان برود و برنامه‌ها را اجرا کند.»

نظرات 3 + ارسال نظر
همایون شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 18:07

بایرن خودش یه مربی داره فعلا،و طوریم که داره پبش میره هبچ نیازی به پپ نداره. اگرم بخواد کمک بگیرهم که طوری نیست حالا چرا پای زندگیت رو وسط میکشی؟.

امیر عباس شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 18:33

کلوپ هپلی تو هواست به تیم خودت باشه سوتی ندی چیکار به ما داری آخه؟

ُSebastian_hamed شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 22:20

شما فکرکنین نگیره! الکی قرار نیست جیره خور تیم بشه که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد