وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - نورنبرگ؛ همه چیز آماده برپایی جشن در آلیانس آرنا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از پیروزی مقتدرانه 0-4 برابر یوونتوس و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان حالا بایرن در بازگشت به آلمان این فرصت را دارد تا این بار در خانه قهرمانی اش در بوندسلیگا را جشن بگیرد.

بایرن مونیخ که با پیروزی 0-4 در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر یوونتوس موفق شدند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند حالا در بازگشت به بوندسلیگا جایی که قهرمانی آنها مسجل شده، در خانه به مصاف همشهری باوارایی خود یعنی نورنبرگ خواهند رفت و با توجه به دیدار خارج از خانه سه شنبه شب  با وولفسبورگ از سری رقابت های دی اف بی پوکال انتظار می رود در این بازی به چند بازیکن اصلی بایرن استراحت داده شود. بنابراین تام اشتارک در درون دروازه جایگزین مانوئل نویر می شود اما در خط دفاعی جروم بواتنگ مخصوصا جایگزین دانیل فن بویتن خواهد شد، بازیکنی که در جریان دیدار برگشت برابر یوونتوس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با مصدومیت روبرو شد.

در سمت راست خط دفاعی احتمالا از رافینیا به جای فیلیپ لام استفاده می شود در حالی احتمال استفاده از دیگو کنتنتو به جای آلابا در سمت چپ خط دفاعی بایرن وجود دارد. باستین شواین اشتایگر ظاهرا در این بازی استراحت خواهد کرد و لوئیس گوستاوو نیز به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند، با این اوصاف آناتولی تیموشوک احتمالا از ابتدا در خط میانی یوپ هاینکس به میدان می رود.

به فرانک ریبری نیز در سمت چپ خط هجومی بایرن ظاهرا توسط هاینکس سرمربی بایرن استراحت داده می شود در حالی که ماریو گومز به جای ماریو ماندزوکیچ در ترکیب اصلی در این بازی به میدان می رود. تونی کروس و هولگر بادشتوبر هر دو به دلیل مصدومیت در دسترس نیستند.

در سوی دیگر نورنبرگ تیم میهمان مجبور است بدون بازیکنان مهمی از جمله آدام هلوسیک و مارکوس آنتونیو برابر بایرن مونیخ صدرنشین و قهرمان زود هنگام این فصل بوندس لیگا به میدان برود.این دو بازیکن نام برده شده هر دو با مشکل آمادگی بدنی خود دست و پنجه نرم می کنند و در نهایت تیمو گاب هارت نیز با توجه دردی که در ناحیه ران پای خود دارد به این بازی نمی رسد.

 

آیا می دانستید؟

•پس از تعطیلات زمستانی ژانویه و با شروع سال 2013 میلادی بایرن در پنج بازی اخیر خانگی اش موفق به زدن 24 گل شده.
•بایرن مونیخ شنبه عصر به دنبال صدمین پیروزی در آلیانس آرنا خواهد بود در حالی که رکورد فعلی آنها کسب 99 برد در 133 بازی می باشد.
•پس از شکست 0-4 یوونتوس در مجموع دو بازی رفت و برگشت از مرحله یک چهارم نهایی بایرن مونیخ طی چهار سال گذشته به سومین نیمه نهایی خود در این رقابت ها دست یافت.
•نورنبرگ بیش از هر تیم دیگری در بوندسلیگا به بایرن مونیخ باخته.
•مارکوس فیولنر دوران حرفه ای اش را در بایرن آغاز کرد و پیش از بازگشت به باواریا در سال 2011 سابقه حضور در تیم های آلمانی دیگر از جمله کلن، ماینتس و دورتموند را نیز داشته.
•هیچ مدافعی  نتوانسته بیشتر از پر نیلسون در این فصل بوندسلیگا گلزنی کند. این مدافع سوئدی در این فصل پنج بار گلزنی کرده.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهشب شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 14:31 http://behshab.blogsky.com/

چرا دروازبان دوم رو بازی نمی ده محک بخوره؟

reza شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 15:00

تام اشتارک دروازبان دوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد