وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مجید جلالی: دوست دارم بایرن و رئال فینالیست شوند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه علاقه مند به حضور تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا است، گفت: بارسلونا توان سال های گذشته را ندارد و در ارایه بازی روان خود دچار مشکل شده است.

مجید جلالی روز جمعه در خصوص رویارویی بایرن مونیخ با بارسلونا و دورتموند با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اگر بایرن مونیخ با بارسلونا در دیدار پایانی به مصاف هم می رفتند، فینالی رویایی را شاهد بودیم. با این حال جدال آلمانی ها با سبک خاص فوتبال خود با اسپانیایی ها که در جهان بهترین هستند نیز دارای جذابیت های زیادی است.

وی افزود: آلمانی ها در فوتبال به پیشرفت های خوبی رسیده اما برابر سبک دفاعی و قدرتی که ایتالیا بازی می کند، شکننده هستند. تیم بایرن مونیخ در مرحله قبلی لیگ قهرمانان با پیروزی مقتدرانه مقابل یوونتوس ایتالیا نشان داد آلمان ها این ضعف را نیز تا حدود زیادی جبران کرده اند.

سرمربی سابق تیم های پاس همدان و فولاد خوزستان گفت: به طور مثال در جام ملت های اروپا، همه آلمان را قهرمان می دانستند اما این تیم مغلوب ایتالیا شد و لاجوردی پوشان در دیدار پایانی به راحتی تسلیم اسپانیا شدند و همین مساله است که برتری اسپانیا را نسبت به آلمان نشان می دهد.

جلالی با اشاره به اینکه آلمان ها به دنبال قهرمانی در جام جهانی 2014 هستند، اظهار کرد: در این راستا، سران بایرن مونیخ که شاکله تیم ملی آلمان از بازیکنان آنها تشکیل می شود، برای سال آینده، جوزپه گواردیولا را استخدام کرده اند تا سبک فوتبال اسپانیا را وارد کشور خود کنند.

وی در خصوص دیدار تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا تصریح کرد: بایرن مونیخ، فوتبال تکراری خود را بازی می کند اما در تمامی پست ها به شرایط ایده آل رسیده و همه نفرات، توانایی خود را در خدمت کار تیمی می گذارند تا این تیم فصل تاریخی را پشت سر بگذارد و یک مدعی جدی برای قهرمانی در اروپا باشد.

این کارشناس ادامه داد: بارسلونا نیز سبکی چشم نواز در جهان دارد اما آنها همچون سال های گذشته نمی توانند پاس های سریع داشته باشند و به سرعت در زمین جابه جا شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دورتموند می تواند همچون مرحله گروهی از سد رئال مادرید عبور کند، عنوان کرد: آن بازی متفاوت از نیمه نهایی است چرا که در آن زمان رئال شرایط خوبی نداشت و دورتموند در شرایط عالی بود و با دوندگی بالا، نفس رئال مادرید را در زمین گرفت. رئال در حال حاضر فوتبالی با درگیری و دوندگی بازی می کند و توانایی رسیدن به فینال را دارد.

جلالی با تحسین عملکرد ˈیورگن کلوپˈ در تیم فوتبال بورسیا دورتموند گفت: این مربی با تیمی که معدل سنی آن 23 سال است، سبک خاص خود را دارد و این تیم را به روزهای اوج رسانده است.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، اظهار داشت: بایرن شرایط بسیار خوبی دارد و رئال نیز به دنبال دهمین قهرمانی است، از سوی دیگر اگر بارسلونا بتواند سبک خود را تحمیل کند، مدعی جدی خواهد بود اما نمی توان قهرمان را پیش بینی کرد ولی شخصا دوست دارم بایرن مونیخ و رئال مادرید را در فینال ببینم.

نظرات 4 + ارسال نظر
Bavariaboy شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 08:05

من از جام ملتهای اروپا از مجید جلالی خوشم اومد جایی که تو اوج طرفداری صدا و سیما از اسپانیا و ایتالیا وقتی ایتالیا به اون وضع فجیع به اسپانیا باخت گفت این بازی کلاس فینال و نداشت وکاش آلمان به فینال اومده بود، منظورم اینه که اکثراً حقیقت و میگه وبرای خوش امد کسی حرف نمیزنه، وقتی میگه بایرن تو فیناله مطمئن باشید بایرن تو فیناله.

همایون شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 08:48

جلالی همیشه کارش درست بوده حتی زمانی که مربی فولاد بود واقعا از اون مربی هایی بود که سیسیستم خودشو روتیم به نحو عالی پیاده میکرد.شاید رئال بتونه بیاد فینال ولی امیدوارم که فینالی المانی رو شاهد باشیم.

david شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 14:00

با سلام و عرض پوزش از دوستان
مطمئن باشید بارسا فینالیسته و باید خودتون رو برای حذف آماده کنید

Bavariaboy شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 15:54

بابا این بارساییا چقدر ترسیدن رابرا میان کامنت میزارن ، کلاس یوونتوسیا بالاتر بود خودشون و اینقدر خراب نمیکردن (داود انصاری david م که بشی فرق نداره حذفید)برید دست به دامن دکتراتون بشید مسی رو با برانکاردم شده به بازی برسونن وگرنه فجیعترین آبروریزی تاریخ در انتظارتونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد