وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود فیلم گلهای دیدار بایرن مونیخ - هامبورگ

دانلود در ادامه مطلب...

دانلود

نظرات 10 + ارسال نظر
شیدا یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 13:11 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

وای که چقدر بعضی ها نامردن
برید ورزش سه ببینید همه میگن بایرن تبانی کرده و ومدافع های هامبورگ از قصد میرفتن کنارو از این حرفاآدم نمیدونه چی بگه آخه واسه چی نمیخوان قبول کنن برد با اختلاف زیاد قدرت بایرنه نه تبانی.مگه ما ایتالیایی هستیم.همیشه از کری خوندن با آدمای بی منطق بدم میومده

زهرا یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 13:35

شیدا این حرفا همش از روی حسادته عزیزم.به اینجور حرفا اهمیت نده

زهرا یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 13:51

بچه ها خیلی گلایی که نویر دیشب خورد بد بود..من خیلی نگران بازی با یوونتوسم.فک کنم هر کرنری که یووه بخواد رو دروازه ی بایرن یزنه من قبلش سکته میکنم از ترس

علی MARIO یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 14:47

مطمئننم هاینکس این ضعف رو بر طرف میکنه تقصیر نویر نبود

مهزیار یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 14:48

باید دو نفر تیر ها رو بگیرن.
زهرا خانم شما میترسی می خندی؟

شاهین یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 17:21

قابل توجه منتقدان روبن

Bavariaboy یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 18:36

من خودم همیشه از بازی بد انتقاد میکنم اما این انتقادای ورزش سه از روی حسادته در ضمن شاهین جان با یه بازی خوب نمیشه به فنا دادن دو تا جام و با خراب کردن دو پنالتی جبران کرد باید تا اخر فصل خوب بمونه جای حساس به داد تیم برسه

شاهین یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 20:21

یعنی موقعیت خراب کردن های گومزو ندیدی فقط پنالتی ار دست رفته روبن و دیدی و فقط زوم کردی رو این

Bavariaboy یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 21:06

اگه تیم به جایی رسیده بود با همون گلای گومز بود.....نه بابا روبن هیچ عیبی نداره تک روی که اصلاً .... پاسم که به موقع میده..... موقع تعویض که اصلاً غر نمیزنه ....رو نیمکتم هیچ حاشیه نداره.... گومز هر چقدر گل خراب کنه به اندازه روبن به تیم ضربه نزده

علی MARIO یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 21:22

برین تو سایته طرفداری اسامی خود خواه ترین بازیکنا رو با دلیل گذاشته که روبن از خود خواه ترینها بود ولی بازم من قبولش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد