وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولی هوینس: در عرض ۳۰ ثانیه با گواردیولا قرارداد بستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدیر عامل باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه با مرکز رسانه های ورزشی آلمان (ESM)، در مورد جزئیاتی منتشر نشده در مورد قرارداد پپ گواردیولا صحبت کرد.

گواردیولا از سال آینده جانشین یوپ هاینکس، سرمربی فعلی باواریایی ها خواهد شد.

هوینس در مورد گواردیولا به خبرنگاران گفت: "من در تاریخ ۱۸ دسامبر به نیویورک رفتم تا به صورت شخصی با گواردیولا مذاکره کنم. من به خانه او در نزدیکی سنترال پارک رفتم و هنگامی که او را دیدم بعد از ۳۰ ثانیه روابط ما خیلی گرم و صمیمی شد و ما به شکل یک خانواده در آمدیم. من قرارداد را با خودم به آنجا برده بودم و بعد از دو ساعت مذاکرات اولیه پپ به من گفت که حالا می توانم قرارداد را امضا کنم و من جواب دادم که این بسیار عالی خواهد بود و اینگونه بود که گواردیولا قرارداد خود را با ما به امضا رساند."

مدیر عامل بایرن ادامه داد: "گواردیولا ذهن بسیار بازی دارد و بدون هیچ گونه مشکلی در مورد مسائل فوتبالی با من و رومنیگه صحبت می کند. من به او تضمین دادم که هیچ وقت در کار او دخالت نخواهم کرد. پپ در مونیخ پول بسیار خوبی به دست می آورد ولی می توانست با رفتن به لیگ برتر صاحب پول بیشتری بشود. او باشگاه ما را به خاطر فلسفه و تاریخ درخشانش انتخاب کرده است. فلسفه بایرن و بارسلونا شباهت زیادی به هم دارند."

هنگامی که از هوینس سوال شد که دوست دارد کدام بازیکن اسپانیایی در بایرن بازی کند پاسخ داد: "اگر بتوانیم اینیستا را به اینجا بیاوریم بسیار خوشحال می شوم اما بایرن در حال حاضر از بازیکنان بسیار خوبی سود می برد و من فکر می کنم فقط یک یا دو بازیکن از رئال و بارسا می توانند در بایرن در ترکیب اصلی قرار بگیرند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد