وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: انتقادات الی هوینس از بایرن درست بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانتس بکن باوئر، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، از انتقادات اخیر الی هوینس از تیم بایرن بعد از شکست 2-0 مقابل آرسنال در رقابت های چمپیونزلیگ دفاع کرد و تاکید کرد که بازیکنان بایرن باید واکنش خوبی به این صحبت ها نشان بدهند. 

شاگردان هاینکس در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه با دو گل مغلوب توپچی ها شدند و هر چند به دور بعد صعود کردند اما رئیس خشمگین این باشگاه، نحوه بازیکنان تیم را مانند آشغال توصیف کرد. الیور کان هم در ستونش در نشریه بیلد چنین نظری داشت.

بکن باوئر معتقد است مانند انتقادات شدیدش از تیم بایرن، بعد از شکست 3-0 مقابل لیون در سال 2001 (بایرن در همان سال قهرمان چمپیونزلیگ شد)، صحبت های هوینس هم درست بود.

بکن باوئر به بیلد گفت: "الی هوینس دقیقا کار درستی انجام داد. او به عنوان مسئول تیم باید واکنش نشان می داد. مانند صحبت های من در لیون، صحبت های او هم به جا بود. وقتی انتقادات رسانه ای می شود، بازیکنان جوان واکنش نشان می دهند. بایرن نسبت به دیدار رفت مقابل آرسنال، در دیدار برگشت نمایش ضعیفی داشت. اگر بار دیگر این اتفاق بیفتد، این بار ماتیاس سامر هم به تیم حمله خواهد کرد."
بایرن در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ باید با یوونتوس روبرو شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد