وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: وقتی پاپ 76 ساله است، من چرا باید به بازنشستگی فکر کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد ممکن است در پایان فصل بازنشسته نشود.

بعد از معرفی پپ گواردیولا به عنوان سرمربی فصل آینده بایرن، اعلام شد که هاینکس در پایان فصل به دوران مربیگری اش پایان خواهد داد اما این مربی باتجربه اعلام کرد که احساس می کند هنوز می توانند چیزهایی برای عرضه کردن داشته باشد.

او در گفتگو با لیگا توتال گفت: "وقتی فکر می کنم که کونراد آدنائور (صدر اعظم سابق آلمان) در 71 سالگی همچنان مشغول به کار بود و یا پاپ جدیدمان 76 ساله است، می بینم که می توانم در 68 سالگی همچنان کاری انجام بدهم. قصد ندارم یک پست مدیریتی برعهده بگیرم. تنها در پایان فصل تصمیم ام برای آینده را اعلام می کنم."

نظرات 6 + ارسال نظر
armin یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 12:19

karet doroste haji doset daram faghat gomez o fix kon nokaretam

همایون یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 12:51

ایشا صدوبیست سال عمر کنی و به هر کار مدیریتی یا مربی گری هم رفتی برات آرزوی موفقیت میکنیم هاینکس جان

Bavariaboy یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 14:00

نه!!!!!!!!!!!! شوخی کردم مربی خوبیه

ژردان یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 15:26

امیر عباس یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 17:17

چی یوپ بگو که جدی نمیگی

Deutsch girl یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 21:26

برین و به بوندسلیگا رای بدین خیلی عقبیم
http://www.tarafdari.com/poll/4/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد