وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرلورکوزن - بایرن مونیخ؛ انتقام گیری به سبک باواریایی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شاگردان یوپ هاینکس اوایل فصل دور رفت را با نتیحه 1-2 برابر لورکوزن متحمل شکست شدند و در حالی به میهمانی بایرلورکوزن می روند که در بازی اخیرشان برابر آرسنال 2-0 شکست خوردند.

انتظار می رود تا بایرن مونیخ نسبت به شکست 0-2 برابر آرسنال از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی چندین تغییر در ترکیب اصلی خود انجام بدهد. باستین شواین اشتایگر پس از سپری کردن محرومیتش بار دیگر در دسترس بوده و در خط میانی جایگزین لوئیس گوستاوو خواهد شد.

در نوک خط حمله احتمال استفاده از ماریو گومز به جای ماریو ماندزوکیچ وجود دارد، بازیکنی که اخیرا فرم ایده آل خود را از دست داده. هولگر بادشتوبر همچنان مصدوم می باشد در حالیکه فرانک ریبری هنوز آماده بازگشت به میادین نیست.

در سوی دیگر لورکوزن در آستانه دیدار با بایرن مونیخ احتمالا نمی تواند از عمر توپراک به دلیل عدم آمادگی کامل استفاده کند، بازیکنی که چهار زو گذشته به دلیل آسیب دیدگی نتوانست تیمش را در سفر به ماینتس همراهی کند.

دیگر بازیکن غایب بایر لورکوزن برای این بازی کریم نا آماده است در حالی که سباستین بوینیش احتمالا با بازگشت در سمت چپ خط دفاعی جایگزین مایکل کادلچ می شود

 

آیا می دانستید؟

    لورکوزن دو بازی اخیرش برابر بایرن مونیخ را برده-پیروزی 0-2 فصل گذشته در بای آرنا و برد 1-2 اوایل فصل جاری در آلیانس آرنا.

    لارس بندر در آستانه انجام صدمین بازی برای لورکوزن می باشد پس از آنکه توسط یوپ هاینکس سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ نخستین بازی دوران حرفه ای خود را تجربه کرد.

    بایرن مونیخ با 20 امتیاز اختلاف در صدر این فصل رقابت های بوندسلیگا به سر می برد که از این حیث بیشترین اختلاف امتیاز در تاریخ این رقابت ها محسوب می شود.

    باوارایی ها شنبه عصر این فرصت را دارند تا به رکورد 12 پیروزی خارج از خانه در بوندسلیگا برسند

    کسب یک امتیاز در ورزشگاه خانگی لورکوزن به معنی مسجل شدن حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمان در فاصله 8 هفته به پایان رقابت های بوندسلیگا خواهد بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
mj1989 شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 16:08

امیدوارم با درس گرفتن از بازی آرسنال و البته فراموشیه تلخیه شکست دوباره به روزای اوجمون برگردیم و خیلی حساب شده لورکوزن رو شکست بدیم و در اولویت دوم کلین شیت داشته باشیم

mj1989 شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 16:43

هاینکس گفته مولر و لام و مانزوکیچ باید استراحت میکردن،دیگه این شد که نبردیمشون با خودمون!

Bavariaboy شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 19:05

پس امشبم باید شاهد تکروی های روبن و گل نزدن های گومز باشیم دیگه!

ژردان یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 02:11

به جوونها بیشتر بازی بده ... از تیم 2 باید بازیکن بیارن
حالا که قهرمانی قطعیه . لا اقل ربع ساعت اخر بازیا

Deutsch girl یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 21:34

لطفا برین به بوندسلیگا رای بدین خیلی عقبیم

http://www.tarafdari.com/poll/4/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد