وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شایعات اطراف بایرن؛افزایش قیمت ماندزوکیچ و حضور هاینکس در آمریکا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ژرمن‌ها می‌گویند قیمت ماندزوکیچ افزایش یافته، هاینکس در آمریکا مربیگری خواهد کرد و دو ستاره جوان شالکه و رئال جذب مونیخ می‌شوند.

هفته ای که گذشت،‌بوندسلیگا مثل گذشته غرق در شایعات عجیب و غریب بود. از جمله اخباری که شنیده شد و مورد تایید نیز قرار نگرفت، یکی بحث افزایش قیمت ماندزوکیچ به خاطر بازی‌ها و گلزنی‌هایش برای بایرن بود.

برخی رسانه‌ها گفتند هاینکس که گویا علاقمند به بازنشستگی نیست،‌ برای ادامه مربیگری به آمریکا می‌رود و همچنین برخی منابع نیز از علاقه  بایرن برای جذب 2 بازیکن جوان خبر دادند.

 

مهم‌ترین شایعات به این شرح است:

 

درخشش ماندزوکیچ و افزایش قیمت در بازار نقل و انتقالات

درخشش ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات فصل جاری بایرن مونیخ، شایعات تازه‌ای را در مورد ارزش این بازیکن ایجاد کرده است. یک سایت ورزشی در روز پنج‌شنبه نوشت گلزن کروات که تابستان از وولفسبورگ راهی مونیخ شد، تاکنون 15 گل زده برای مونیخی‌ها در دیدارهای مختلف زده و از این بابت احتمال داده می‌شود ارزش او در بازار نقل و انتقالات از 16 تا 20 میلیون یورو افزایش یافته است.

 

دراکسلر شاید مسافر مونیخ شود

اگر فصل آینده دیدید یکی از تازه‌واردها تیم بایرن، یولیان دراکسلر، ستاره جوان و ملی‌پوش شالکه است، تعجب نکنید. این بازیکن 19 ساله در فصل جاری درخشش زیادی داشته و نظر بسیاری از تیم‌ها را معطوف خود کرده است. در همین ارتباط یک روزنامه مونیخی نوشت مدیران باوارایی‌ها نسبت به خرید این بازیکن علاقمند شده‌اند و به پپ گواردیولا، مربی اسپانیایی فصل آینده خود، این نکته را اطلاع داده و نظرش را برای جذب، ‌جویا شده اند.

 

بایرن از تیم دوم رئال بازیکن می‌گیرد

اما در همین ارتباط یعنی خرید بازیکن، تازه‌ترین شنیده‌ها حکایت از یک خرید احتمالی از لالیگا اسپانیا برای مونیخی‌ها حکایت می‌کند. براساس خبری که روزنامه آبند‌سایتونگ منتشر کرد، بایرنی‌ها « خوزه رودریگوئز» که پدیده جوان از تیم دوم رئال مادرید است، را با نظر مساعد گواردیولا، مربی اسپانیایی فصل آینده خود، می‌خواهند. در همین ارتباط گفته می شود بایرنی‌ها برای جذب وی احتمالا باید 5 تا 7 میلیون یورو هزینه کنند.

 

هاینکس، باز هم در یک تیم دسته اولی

اظهارات هفته گذشته یوپ هاینکس، مربی 67 ساله مونیخی‌ها که پیشنهاد همکاری با بایرن را به عنوان عضو هیات رئیسه رد کرد، شایعات تازه‌ای را به وجود آورده است. در همین ارتباط برخی رسانه‌های شهر فرانکفورت خبر دادند احتمال این که این مربی قدیمی و صاحب تجربه به اینتراخت فرانکفورت نقل مکان کند و هدایت این تیم جوان را برعهده گیرد، وجود دارد. یک سایت نیز نوشت هاینکس ممکن است در ایالات متحده آمریکا یکی، دو سال دیگر مربیگری کند.

نظرات 5 + ارسال نظر
نمیدونم! شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 15:44

چه عجب نوشتی یولیان!خوبه بیاد بایرن...
هاینکس بره بابا اه حوصله اونو ندارم

همایون شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 18:16

به نظرم خریدهای خوبی می تونه برابایرن باشه،ولی چرا دوتا هافبک چپ میخواد بخره؟

Bavariaboy شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 19:10

امان از شایعات!

محسن اشتایگر شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 20:57

آقایى که نمیدونى حالا من میگم که بدونى هاىنکس مربى خوب وباتجربه ایه بارئال قهرمان اروپادرساک 98 شد دراولین سال حضورش بایرنو تاسه تافینال بردوعگت نایب قهرمانى هم بدشانسى و نبود ذخیره مخصوصا جاى اشتایگر و درخط حمله بود پارسال فقط یه مهاجم داشتیم اونم گومزبود ویدال هم که آخرین لحظه دستمونوگذاشت توحنا

نمیدونم! شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 21:46

ببخشید آقا محسن من نمی خواستم توهین کنم...ببخشید منم هاینکس رو دوست دارم ولی خوب...هر کسی نظری داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد