وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات و واکنش ها پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از اینکه مشخص شد بایرن مونیخ باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس برود٬ مربیان و بازیکنان دو تیم نظرات خود را راجع به این قرعه بیان کردند که در ادامه می خوانید.

 

یوپ هاینکس : 

یوونتوس را بسیار عالی می‌شناسم. آنها را در دو سال گذشته بسیار دیده‌ام. آنها سال قبل قهرمان ایتالیا شدند و احتمالا امسال هم قهرمان می‌شوند. آنها در حال حاضر بهترین تیم اروپا هستند و ورزشگاهی فوق‌العاده دارند. یوونتوس از نظر تاکتیکی بسیار توانمند است. هم در دفاع و هم در حمله. مطمئنم که دو مسابقه عالی می‌بینیم و امیدوارم که بتوانیم غلبه کنیم. اما به نظرم بازی بسیار باز خواهد بود. آنها رقیبی بسیار قدرتمند هستند. 

 

باستین شواین اشتایگر : 

یوونتوس تیم خیلی خیلی خوبی است. شیوه بازی فیزیکی آنها را همه می‌شناسند. بازیکنانی در ترکیب دارد که قدرت بدنی آنها بسیار بالا است و بسیار هم با تکنیک هستند، مانند آندرا پیرلو. دیدار برابر یوونتوس در هر شرایطی که باشید بسیار سخت است به خصوص به خاطر شیوه‌های تاکتیکی که به کار می‌برند.   

 

تونی کروس : 

این بعد از بارسلونا دومین قرعه دشوار ممکن بود. بازی با تیم‌های ایتالیایی همیشه دشوار است. ما باید عملکردی عالی داشته باشیم تا صعود کنیم. در حالت ایده‌آل در خانه گل نخواهیم خورد. اما مقابل آرسنال دیدیم که گل زدن در خانه حریف چقدر مهم است.

 

مانوئل نویر : 

تیم‌های ایتالیایی همواره سازمان یافته بازی می‌کنند ولی خب، ما نیز برای راهیابی به مرحله بعد شانس خوبی داریم. 

 

آرین روبن : 

آخرین بار که در سال 2010 آنها را با نتیجه 4 بر 1 شکست دادیم، پس از آن، فصل برای ما دگرگون شد. پس از آن دیدار عالی ظاهر شدیم و فصل بسیار موفقی را سپری کردیم ولی آنها در حال حاضر بسیار بهتر از قبل شده اند.  

 

کارل هاینس رومنیگه : 

این یک قرعه رویایی برای ما نیست زیرا در گذشته چندین بازی دشوار با یوونتوس برگزار کرده ایم. برای رسیدن به نیمه نهایی باید دو بازی خوب انجام دهیم. پیروزی 1-0 یا 2-0 در خانه برای بازی رفت نتیجه مناسبی خواهد بود. ما تجربیات خوبی برابر یوونتوس نداریم. بازی سختی داریم و برای صعود به نیمه نهایی باید دو روز خوب داشته باشیم. 

 

ماتیاس سامر : 

هر دو تیم صدرنشینان لیگ های کشورشان هستند. لیگ ایتالیا بار دیگر در مسیر درستی قرار گرفته است که شامل بازی دادن به بازیکنان جوان می شود. آنها مدت ها بود که از دور بیرون رفته بودند. آنها به طور سنتی قوی هستند و بازیکنان خوبی دارند. 2 بازی رفت و برگشت تصمیم می گیرد که کدام تیم صعود خواهد کرد. از لحاظ ذهنی تیمی با ظرفیت یوونتوس تیم بسیار خوبی است. 

 

لوتار ماتئوس : 

به عقیده من دیدار جذابی از آب در خواهد آمد. همه چیز بین این 2 تیم مساوی است. تصور نمی‌کنم بایرن بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند. پیکار یوونتوس برابر سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کردم. آنها خیلی قدرتمند هستند و اگر بتوانند از سد بایرن بگذرند، بدون شک قهرمان خواهند شد. در 2 فصل جاری یوونتوس تحت مربیگری آنتونیو کونته موفقیت‌های زیادی بدست آورده است. بازیکنان این تیم روحیه پیروزی بالایی زیر نظر او کسب کرده‌اند. ساخته شدن ورزشگاه جدید این تیم کمک بالایی کرده تا آنها بتوانند در آن با فشار بسیار بالاتری برابر حریفان قرار بگیرند.

 

آنتونیو کونته :

می دانستیم که در این مرحله یک دیدار سخت در انتظار ما خواهد بود ؛ بعد از چلسی حالا باید با دومین فینالیست فصل قبل روبرو شویم. بایرن یکی از با ثبات ترین تیم های اروپاست. آن ها با توجه به تجربه ای که در این سال ها کسب کرده اند بدون تردید برتر از ما هستند. بایرن انرژی زیادی را در لیگ هم مصرف نخواهد کرد زیرا آن ها 20 امتیاز با تیم دوم فاصله دارند، ما انگیزه ی زیادی برای این دیدار داریم. ما با آرامش، تمرکز و هیجان به استقبال این دیدار می رویم. ما رویای خودمان را دنبال می کنیم و می خواهیم که تا پایان از حضورمان در این رقابت لذت ببریم. فصل گذشته لیگ قهرمانان را در خانه دنبال کردیم اما این فصل برگشتیم و نقش پر رنگی در این رقابت داشتیم.

 

پاول ندود : 

بایرن یکی از تیم‌های قدرتمندی بود که می‌توانستیم با آنها روبه‌رو شویم ولی بدون شک با خوش بینی بالایی به این دیدار نگاه می‌کنیم. به عقیده من بایرن از بسیاری نظرها شبیه تیم آنتونیو کونته است که این موضوع دیدارهای رفت و برگشت را سخت‌تر از آنچه هست می‌کند. از اینکه جزو ۸ تیم برتر اروپا هستیم خوشحالم. ما تنها تیم ایتالیایی حاضر در یک چهارم نهایی هستیم. این تجربه خیلی خوبی برای ما است. باید با روحیه‌ای بالا به آینده بنگریم. 

 

آلساندرو کاستاکورتا : 

این بازی برای یوونتوس بسیار دشوار خواهد بود. سطح نماینده آلمانی همیشه بالا بوده و آن ها از ذهنیت قوی ای برخوردارند. البته بایرن مونیخ برای صعود مشکل خواهد داشت، زمانیکه در مقابل ضد حملات قرار خواهند گرفت با ضعف مواجه می شوند، زیرا مدافعان مرکزی آن ها نقطه ضعفشان می باشند. 

 

فابیو کاناوارو : 

یووه توانایی حذف کردن بایرن را دارد. به نظر من آن ها به مرحله بعد صعود خواهند کرد، اما باید بگویم که اختلاف موجود بین دو تیم بسیار ناچیز است. مسلما این یک بازی دشوار خواهد بود. در هر ۴ بازی، تیم ها در شرایطی مشابهی قرار دارند و شاهد رقابت های بسیار نزدیکی خواهیم بود، اما فقط بهترین تیم ها صعود خواهند کرد، زیرا این یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و پیروزی در چنین سطحی نیازمند این است که بهترین باشید.

نظرات 13 + ارسال نظر
mj1989 جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 19:11

بازیه اول تو آلیانزه؟مگه اول اسم یووه از گلدون در نیومد؟
ضمنا فک نکنم دیگه قرعه کشی داشته باشن ما مرحله بعد ایشالا اگه صعود کنیم میخوریم به بارسا

محمد_13 جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 19:30

نه خیر. اول اسم بایرن از گلدان بیرون اومد.

در ضمن ، امسال برای اولین بار مرحلۀ نیمه هنایی هم قرعه کشی میشه.

mj1989 جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 19:57

تنکس محمد

امیرحسین جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 21:52 http://bayern.blogsky.com

بازی اول بایرن میزبانه
نیمه نهایی هم قرعه کشی میشه

اگه بخوایم قهرمان بشیم بارسا و رئال و یوونتوس فرقی نداره باید به هر کی خوردیم بزنیم
در ضمن یوونتوس از بارسا و رئال قرعه راحت تری هست. میشه گفت قدرت یوونتوس در حال حاضر در حد دورتموند
بارسا و رئال و بایرن هم تقریبا تو یه سطح هستن و از پنج تا تیم دیگه تو این مرحله یه سر و گردن بالاترن

امیر عباس جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 22:53

کاملا" با امیر حسین موافقم .......امروز یه مقاله خوندم که دیدم نسبت به بازی با ارسنال عوض شد میدونید تفاوت تیمهای بزرگ با تیمهای معمولی همینه که توی تورنمنت ها اقتصادی بازی میکنن و بخاطر امار یا دل هوادار جام وفدای یه بازی نمیکنن حتی نویسنده معتقد بود کارت زرد شواینی تو لندن عمدی وبرای پاک شدن کارت ها برای مراحل بعد بوده....نظر شما چیه؟

سجــــآدٍ همیشـــه بایــرنـی شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 01:14

من همیشه از ایتالیائیا با اون سبک کثیف بازی کردنشون متنفرم مخصوصا همین یووه.راستشو بخواید میترسیم با همین یووه بیفتیم ک افتادیم.من میترسم،چون مشخصه ک تیم توو دفاع مشکل داره،رو ضد حمله هام مشکل داره.روبنم ک...بازیکن نیس.!خدا کنه ریبری و شواان ب بازی برسن و تیم مصدومی نداشته باشه.راستی فک کنم لام محروم میشه اگه نبخشن کارت زردارو.امیدوارم ببریم

سجــــآدٍ همیشـــه بایــرنـی شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 01:15

خدا کنه گل نخوریم ک اگه بخوریم یووه با بوفونش و خط دفاعشون عمرا گل بخور نیستن

محسن اشتایگر شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 08:41

خیلى ها میگن بارسا پى اس جى مهمتره ولى بایرن یووه قرعه ى سختریه خوبه که بازیه آخر تو آلیانز نیست

همایون شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 11:10

بابا این آلیانزچه ورزشگاهیه که ما بیشتر از تیم حریف ازاو نگرانیم!!
حالا فکر کنید اگه این بدیمنی به جای ما تیم های حریف رو شامل میشد،اونوقد چه چه ورزشگاه رویایی میشد

n bayrni شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 19:29

باباانقدخرافاتی نباشین ایشالاهم توخونه هم خارجش همه رومیبریم

Bavariaboy شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 21:21

هاینکس تو دوران اوج یووه تو فینال اروپا حالشونو گرفته میدونه دوباره چطور باید باهاشون بازی کنه ، فقط خدا کنه ریبری برسه!

محسن اشتایگر شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 21:45

آره یه نکته جالب یادم اومد 97دورتموند بامربیگرى هیتسفیلد وبا بازى ماتیاس سامر یووه روبرد سال بعدش هم رئال بامربیگرى هاینکس و دروازه بانى واگنر آلمانى یووه روبرد هه هه هه دوسال پیاپى نایب قهرمان شد

Bavariaboy شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 22:00

ولی ٩٦ قهرمان شده بوده، انصافاً تیم قوی ای بوده سه بار متوالی رسیده بوده فینال، فقط آلمانیا تونسته بودن حالشو بگیرن ایشالا اینبارم میبریمشون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد