وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاناوارو: بایرن شانس اول قهرمانی در اروپاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ از نظر فابیو کاناوارو، بایرن مونیخ شانس اول فتح لیگ قهرمانان امسال محسوب می شود.

مدافع سابق باشگاه های رئال مادرید و یوونتوس امروز برای شرکت در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا به سوئیس سفر خواهد کرد.

کاناوارو درباره این مراسم می گوید: "تلاش برای پیش بینی قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی وقت تلف کردن است. اما از نظر من بایرن قدرتمندترین تیم این جام است و تا پایان در آن باقی خواهد ماند. لیونل مسی بارسا را جادو کرده است، اما تیم آلمانی انسجام بیشتری دارد و بازی با آنها مشکل تر است."

لازم به یادآوری است، امروز ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور نمایندگان تیم های دورتموند، یوونتوس، رئال مادرید، پاریسن ژرمن، بارسلونا، گالاتاسرای، مالاگا و بایرن مونیخ انجام خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
همایون جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 09:48

سخن نیک را باید از کاردان شنید

اشتایگر جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 10:46

من از بچه گی تا الان عاشق بایرن و تیم ملی کشورم المان بودم و هستم یاده پارسال که فینال خوردیم مثله ادم سکته ای ها رو جام افتاده بودم یعنی از تیم شهرم بیشتر تعصب بهش دارم ولی بایرن مهترین مشکلش مربیشه تا این هاینکس همین بدبختیارو داریم تیم بی برنامه بدون تاکتیک ولی هیشه رو زبونمه شهر ما شها مونیخ تیم ما بایرن مونیخ

alireza جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 14:27

بهترین مدافع جهانی بود که دیدم خیلی دوسش داشتم
البته مالدینی رو هم خیلی دوست داشتم کلا قدیمیای ایتالیایی ها خیلی بچسب بودن بهتربنشونم توتی بود و هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد