وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فردا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ قرعه کشی دور یک چهارم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا٬ فردا ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در مقر یوفا در نیون سوئیس برگزار می شود.

به گزارش یوفا ، در این مرحله 8 تیم بارسلونا ، گالاتاسرای ترکیه ، بایرن مونیخ ، مالاگا اسپانیا ، رئال مادرید ، بوروسیا دورتموند ، پاری سن ژرمن و یوونتوس حضور دارند. بنابراین در این دور تیم های 5 کشور برای قهرمانی رقابت می کنند.
با صعود مالاگا به دور یک چهارم برای دومین سال پیاپی یک چهره جدید در این مرحله حاضر خواهد شد. فصل قبل تیم آپوئل قبرس تیم شگفتی ساز در این مرحله بود.
همچنین با صعود سه تیم اسپانیایی به دور یک چهارم برای اولین بار پس از فصل 09 - 2008 یک کشور سه تیم یا بیشتر در این دور داشته است. در فصل مذکور 4 تیم انگلیسی به دور یک چهارم راه یافته بودند.
تیم رئال مادرید با صعود به دور یک چهارم همچنان امیدوار به کسب دهمین قهرمانی خود در تاریخ قهرمانی باشگاه های اروپا خواهد ماند. تیم های یوونتوس پس از 7 سال ، دورتموند پس از 15 و پاری سن ژرمن پس از 18 سال به این مرحله صعود کردند.
یوفا اعلام کرد قرعه کشی این مسابقات کاملا آزاد خواهد بود و امکان تقابل بارسلونا و رئال مادرید در دور یک چهارم نهایی وجود دارد.
دیدارهای رفت یک چهارم 2 و 3 آوریل و دیدارهای برگشت 9 و 10 آوریل برگزار خواهد شد. قرعه کشی دور نیمه نهایی 12 آوریل برگزار می شود و دیدارهای رفت این مرحله نیز 23 و 24 آوریل و مصاف های برگشت 30 آوریل و یک مه برگزار خواهد شد.
دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز 25 مه در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
Bavariaboy پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 19:21

سلام بچه ها قرعه کشی رو کانال الجزیره ورزشی خبری که مجانی هم هست پخش میکنه فرکانس ومشخصات:
عربست-فرکانس ١١٨٦٢-عمودی-٢٧٥٠٠-٣/٤

ناشناس پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 20:54

بایرن مونیخ خیلی خوش شانسه اون سال هم با یونایتد سر گل زده در خانه حریف صعود کرد امسال هم همین طور واقعا قانون گندیه بایرنی های خوش شانس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد