وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و توپچی ها پس از بازی بایرن مونیخ - آرسنال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬  شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر آرسنال انگلیس با دو گل مغلوب شد ولی به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به دور بعد صعود کرد. در ادامه نظر باواریاییها و توپچی ها را پس از این دیدار می خوانید.

 

یوپ هاینکس : 

گل زودهنگامی که در دقیقه 3 از آرسنال دریافت کردیم، تا حدی ما را از برنامه‌هایی که برای بازی داشتیم، دور کرد. آن گل باعث خلل در آهنگ بازی بایرن شد؛ اما بحث اصلی این نکته بود که آرسنال در این دیدار پرتحرک‌تر، دونده تر و جنگنده تر از بازی رفت بود که به همین دلیل در نیمه اول نتوانستیم چندان که باید و شاید خوب عمل کنیم. در نیمه دوم وضعیت تا حدی بهتر شد که صاحب چندین موقعیت گل نیز شدیم. در مجموع؛ اما هیچ گاه کنترل بازی را به طور کامل در دست نداشتیم. مثل چند هفته گذشته نتوانستیم بازی گروهی عالی خود را در زمین انجام دهیم. باید به خاطر این بازی از خود خیلی انتقاد کنیم. تا به این لحظه هیچ عنوانی کسب نکرده‌ایم. هرچند که در چند جام مدعی هستیم. فکر می‌کنم این بازی باید برای ما درس عبرت بزرگی باشد. باید درک کنیم  قبل از انجام یک بازی حساس، خود را صعود کرده به دور بعد قلمداد نکنیم. از طرفی این بازی برای ما باید آموزنده باشد. واقعا تمرکز کافی نداشتیم. در حالی که در بازی‌های فصل جاری همواره با بالاترین تمرکز و دقت بازی کرده‌ایم. از عملکرد روبن بسیار راضی هستم. او خیلی مصمم بود و انگیزه داشت. در دور بعد آرزوی برخورد با حریفی خاص را ندارم. شاید بهتر باشد مقابل تیمی کاملاً قدرتمند بازی کنیم. زیرا گاهی بازی کردن با این حریفان راحت تر است. با این حال دوست ندارم به عنوان یک آلمانی با تیم کشورم یعنی بورسیادورتموند مواجه شوم.  

 

فیلیپ لام :  

همه دیدند که آرسنال هم می‌تواند فوتبال بازی کند و به همین خاطر خیلی زود از ما پیش افتاد. البته در ادامه بازی صاحب فرصت های زیادی شدیم که از موقعیت های خود، خوب استفاده نکردیم. به همین دلیل وقتی گل دوم را دریافت کردیم، دچار دلهره شدیم. باید یاد بگیریم که همیشه صددرصد تمرکز داشته باشیم. وقتی دقت و تمرکز کافی نداشته باشیم، چنین نتیجه‌ای نیز حاصل می‌شود. این بازی هشدار خوبی بود. باید کیفیت بازی خود را افزایش دهیم. باید سخت کار کنیم که به بردهای ارزشمندی برسیم. البته همیشه این ویِژگی را نشان داده‌ایم و باید در آینده نیز تکرار کنیم. 

 

آرین روبن : 

در آینده نباید اجازه دهیم چنین نتیجه‌ای تکرار شود. پس از بازی همه بازیکنان از این بابت متاسف بودند و در رختکن قول به هم دادند که بیشتر کار کنند. در این بازی آرسنالی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند. در مقابل ما نیز به قدر کافی جنگنده نبودیم. شاید در پایان بازی به این نکته مثبت رسیدیم که از خواب غفلت برخیزیم و هوشیار عمل کنیم. فکر می‌کنم چون در این مدت اخیر همواره موفق شدیم و مورد تحسین قرار گرفتیم، با غرورکاذب بازی کردیم؛ اما برای آینده با اطمینان می‌گویم اجازه تکرار چنین وضعیتی را نخواهیم داد.  

 

دانته : 

ما در بازی دیشب انسجام لازمه را نداشتیم و نتوانستیم فشرده و متراکم بازی کنیم ما برای بازیهای آینده باید این نواقص را بر طرف کنیم و بهتر از این شویم. این شکست حق ما بود ما باید از خودمان انتقاد کنیم زیرا نتوانستیم از فرصتهایمان به خوبی بهره ببریم و خوب هم دفاع نماییم. نکته بد و نگران کننده ماجرا هم این می باشد که به دیگر تیمها نشان دادیم که می توانند ما را در مونیخ شکست دهند. برای من این مرحله اصلا در الویت قرار ندارد. ما تنها باید روی عملکرد تیم خود تمرکز کنیم و به سایر تیمها توجه نداشته باشیم.


توماس مولر :

آخیش! دیروز به سختی نفس می کشیدیم. باید اعتراف کنم که دیشب خوب نخوابیدم. باید اول بازی با آرسنال رو هضم می کردم!


مانوئل نویر:

یک اسب خوب همیشه همانقدر که باید بپرد بلند می پرد؟ نه! شکستی که دیروز داشتیم خودش یک اندوخته بود، اما چیزی که پیش روی ماست اهمیت دارد. در حال حاضر باید منتظر قرعه کشی روز جمعه باشیم و روی بازی مهم روز شنبه در مقابل بایرلورکوزن تمرکز کنیم.

 

کارل هاینس رومینیگه : 

بازی با حریف انگلیسی، دیداری دشوار بود. در مورد این بازی می‌توانیم بگوییم که شانس آوردیم که در بازی رفت در لندن، به قدر کافی گل زدیم تا صعودمان به دور یک چهارم نهایی به خطر نیفتد. به همین دلیل خوشبختانه به دور یک چهارم نهایی رسیدیم؛ اما این باخت می‌تواند برای ما هشداری باشد که در لیگ قهرمانان دقت بیشتری کنیم و بازی بهتری انجام دهیم. 

 

آرسن ونگر : 

در این بازی  به کسب پیروزی و البته خلق شگفتی برای تغییر نتیجه و رسیدن به دور بعد، امیدوار بودیم.  فکر می‌کنم کمی دیر گل دوم را زدیم؛ اما دیدیم که بایرنی ها عصبی و هیجان زده هستند. پس از این فرصت استفاده کردیم. از نظر تهاجمی به خصوص در 20 دقیقه پایانی خوب عمل کردیم و با استفاده از ژروینیو، کازورلا و ژیرود چند موقعیت خوب ایجاد کردیم که مورد استفاده لازم واقع نشد. در بازی برگشت برنده شدیم؛ اما در دیدار رفت خوب نبودیم که همان نتیجه روی نتیجه کلی تیم اثر گذاشت. بازیکنان ما باید می‌دانستند مرحله یک هشتم نهایی 180 دقیقه است و در 90 دقیقه ابتدایی به هیچ وجه خوب نبودند. البته باید در نظر داشت که مقابل یکی از بهترین تیم‌های کنونی اروپا بازی کردیم. من باور دارم که برای فصل آینده لیگ قهرمانان نیز باز انتخاب خواهیم شد. 

 

پر مرتساکر : 

هنوز سه دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که توانستیم جواب کوچکی به حریف بدهیم. فکر می‌کنم با همان گل نشان دادیم که حواسمان هست و می‌خواهیم نتیجه را جبران کنیم. البته در نیمه دوم به خوبی نیمه اول بازی نکردیم. در مقابل بایرنی‌ها خیلی تلاش کردند به ما فشار وارد کنند که ما چنین اجازه‌ای به آنها ندادیم. به همین دلیل بایرنی‌ها با شوت از راه دور سعی کردند، ایجاد خطر کنند. به هرحال با دو گلی که زدیم، بایرن را تا آستانه حذف شدن پیش بردیم که فکر می کنم با وجودی که خودمان حذف شدیم، اما توانستیم کار بزرگی انجام دهیم. 

 

میکل آرتتا :  

قطعا هرچه در توان خود داشتیم در این بازی بیرون ریختیم. می دانستیم که خوردن 3 گل در خانه کارمان را بسیار مشکل می کند، ولی تمرکز و اعتماد به نفس خودمان را حفظ کردیم. مدیریت و کنترل ذهنیت و افکارمان در این بازی بسیار دشوار بود. وقتی که ما گل اول را زدیم، آن ها چندان نگران به نظر نمی رسیدند و ما تلاش کردیم که از این مسئله استفاده کنیم. در اواخر بازی یک گل دیگر هم به ثمر رساندیم و شاید اگر 10 دقیقه بیشتر وقت داشتیم شانس بیشتری برای صعود پیدا می کردیم. در اینجا تیم های زیادی نتوانسته اند پیروز شوند. بایرنی ها در این فصل نشان داده اند که تیم سطح بالایی در اروپا هستند، بنابرین بازیکنان و همینطور رئیس سزاوار اعتبار و احترام هستند، زیرا آرسن ونگر از ابتدا باور داشت که ما می توانیم صعود کنیم. ما بیشترین تلاش خود را انجام دادیم.


کوشیلنی :

فکر می کنم که بازی رفت بود که به ما آسیب رساند؛ دقیقا مثل فصل پیش. 4شنبه شب جایی برای حسرت نبود. ما می خواستیم تیم حریف را تحت فشار بگذاریم و دراین زمینه خوب هم کار کردیم. گل دوم تیم ما کمی دیر از راه رسید. ما خوب جنگیدیم و تلاش کردیم تا بازیسازی کنیم ولی تیم بزرگی مقابل مابود.


الیویر ژیرود :

به هدفمان نزدیک شده بودیم. واقعا ناامیدیم؛ به ویژه برای هوادارانی که از ما حمایت می کردند. ما تقریبا بازی بی عیب و  نقصی را ارائه دادیم. در دقایق ابتدایی بازی گلزنی کردیم ولی بعد از آن بازی با برابری دنبال می شد. در نهایت توانستیم به گل دوم هم برسیم ولی بعد از آن کار برای ما سخت شد؛ چون انرژی مان ته کشیده بود. بایرن تیم بزرگی است ولی ما مقابل آنها ایستادیم. حیف شد؛ چون چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشتیم. ولی فکر می کنم که کاری کردیم که هوادارانمان احساس غرور کنند.

نظرات 11 + ارسال نظر
شیدا پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 13:26 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

روبن جان تو فقط قول بده دیگه تک روی نکنی بیشتر کار کردن پیشکش

majid پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 13:32

این روبن دیگه اخر پاس ندس والا اصلا دیشب کلا از بازیش تا اخر یخ کرده بودم!

مهدی پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 13:45

واقعا دیگه حالم از روبن به هم میخوره
گند زده به تیم

Allianz_Arena پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 14:24

مسخرس......افتضاحه.......

همایون پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 14:58

ببینم اون دو تا گل رو هم که خوردیم تخسیر روبن بود یا مدافعا،درضمن روبن باید راست بازی میکردو چپ هم شکیری وهاینکس هم بدون تخسیر نبود در ترکیب

اشتایگر پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 15:02

عزیزان من هاینکس مربی نیست اگه بایرن به اینجا رسیده دولتی سر سامره اگه به هاینکس بود الان بداشتوبر هنوز وسط بازی میکرد بایرن از بازی قبلیش تو لیگ داره گل میخوره واین اصلا خوب نیست

اشتایگر پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 15:04

ضعف بایرن مربیشه پارسالم اگه یادتون باشه بداشتوبر میذاشت وسط سوراخ تیم همونجا بود دقیقا همین اشتباه رو اقای لو انجام داد تو یرو و ضربشو خوردیم

majid پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 15:17

اگه شگیری و میاورد تو بازی بعدش روبن میرفت راست والا آرسنال لوله بود...میترسم دوباره تا فینال بریم اونجا همه قاطی کنن

Bavariaboy پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 17:33

خیلی حالم گرفتس اصلاً حال نظر دادن نداشتم خیلی خیلی انتظارم از تیم محبوبم بالا بود ....در هر صورت صعودکردیم کلاً تیم دیشب تیم به هم ریخته ای بود.. امیدوارم تو بازیهای بعد اقتدار بیشتری نشون بدیم .....

MaHsA پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 22:30

بابام کلی مسخرم کرد!!!
میگم اینا دیشب این طوری بازی کردن...بارسا فک کنه ضعیفن..بعد بترکونن!!!
بازی بعد که 6 تا زدیم... میفهمن بایرن چیه!!!

سجــــآدٍ همیشـــه بایــرنـی جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 01:20

هرچی بارسایی بود منو ایستگاه کردن!حالم گرفته شد مخصوصا از دست روبن.ب مولا ک ب درد تیمای دسته دو تهرانم نمیخوره.مرده شورشو ببرن،خدا کنه فصل بعد بندازنش بیرون.مثه پارسال،بازی با چلسی و رئالو یادتون بیاد...روبن بره بیرون از تیم من راحت میشم.در مورد بازی ام فقط بایس بگم بد فرم شانس آوردیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد