وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: ونگر یکی از بهترین مربیان دنیاست

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،هاینکس که خود در تابستان آینده جای خود را به پپ گواردیولا خواهد داد، اعلام کرد بسیار ناراحت خواهد شد اگر ونگر به خاطر نگرفتن جام، از باشگاه آرسنال کنار گذاشته شود

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل آرسنال از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، آرسن ونگر، سرمربی حریف را مورد ستایش قرار داد و او را یکی از بهترین مربیان اروپا توصیف کرد.

باواریایی ها که در دیدار رفت در لندن موفق شدند آرسنال را 3-1 شکست بدهند، امشب در آلیانس آره نا میزبان این تیم خواهند بود.

هاینکس که خود در تابستان آینده جای خود را به پپ گواردیولا خواهد داد، اعلام کرد بسیار ناراحت خواهد شد اگر ونگر به خاطر نگرفتن جام، از باشگاه آرسنال کنار گذاشته شود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" آرسنال موفقیت های زیادی را برای آرسنال به دست آورد. او یک مربی خلاق است که تیم هایش فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارند. فوتبالی که آنها در این سال ها بازی کردند، واقعا فوق العاده بوده است.

تیم های او اگرچه موفق ترین نیستند اما همیشه جذاب ترین بازی ها را به نمایش می گذارند. به نظر من، در 15-10 سال اخیر، او یکی از بهترین مربیان اروپاست."

سرمربی باتجربه بایرن از دست دادن بازیکنان کلیدی و خریدهای نامناسب را دلیل افت آرسنال در چند سال اخیر دانست.

"  ونگر همیشه بازیکنانی خوب و در کلاس جهانی در اختیار داد اما اگر به چند سال اخیر نگاه کنید، می بینید که بهترین بازیکنان آنها باشگاه را ترک کرده اند.

بازیکنان بااستعدادی به آرسنال اضافه شده اند اما برای تیمی که بخواهد در بالاترین سطح، با تیم هایی مانند بایرن مونیخ، بارسا و رئال رقابت کند، باید بازیکنان در چنین سطح داشته باشد.

فکر می کنم شرایط کار در آرسنال اندکی برای ونگر دشوار شده است."

بایرن در رقابت های این فصل در خانه گل های بسیار کمی دریافت کرده و از سوی دیگر، آرسنال امشب بازیکنانی مانند ویلشر و پودولسکی را در اختیار ندارد؛ با این وجود هاینکس معتقد است که توپچی ها امشب می توانند خطرساز شوند.

" می دانم که آنها برای گرفتن نتیجه به آلیانس آره نا خواهند آمد. سال گذشته، آنها در دیدار رفت مقابل میلان 4-0 شکست خوردند اما در دیدار برگشت 3-0 پیروزی شدند و می توانستند به گل چهارم هم برسند. به همین دلیل است که من برای آرسن و تیمش احترام زیادی قائل هستم."

نظرات 5 + ارسال نظر
Bavariaboy چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 19:52

واقعاً از نتایجی که تو این چند سال گرفته وجام های متعددی که کسب کرده قشنگ معلومه!؟!؟.......این مربیام چقدر واسه هم نوشابه باز میکنن!

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 01:14

هروقت ریبرى یا اشتایگر رو نداشتیم به مشکل خوردیم حالاهم که هردوشونو نداشتیم دیدین چى شد

Bavariaboy پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 01:24

اه این دیگه چه بازی بود؟ صعود ناپلئونی

امیدv,fvd پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 01:30 http://bayern3.blogsky.com

اصلا باور نمیشه چرا اینطور صعود کردیم؟
ولی توپ های زیادی را هم خراب کردیم!
روبن باید راست باشه
ولی به هرحال تبریک

امید روبری پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 01:31

کامنت قبلی از من بود اینقدر اعصابم خرد بود روبری را به انگلیسی تایپ کردم ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد