وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - آرسنال؛ باواریاییها در آستانه یک صعود بی دردسر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم فوتبال بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آرنا میزبان آرسنال انگلیس است.

فرانک ریبری در جریان پیروزی 2-3 برابر فورتونا دوسلدورف مصدوم و مجبور به ترک زمین مسابقه شد و حالا در آستانه این بازی حساس برابر آرسنال غیبت او تایید شده در حالی که باستین شواین اشتایگر و جروم بواتنگ نیز محروم هستند.

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ به احتمال فراوان قصد دارد از لوئیس گوستاوو و ژردان شقیری از ابتدا در ترکیب اصلی برابر توپچی ها استفاده کند با توجه به این موضوع که حضور آرین روبن هنوز مشخص نیست.

در سوی دیگر آرسن ونگر سرمربی آرسنال که تیمش از تاریخ 3 مارچ بازی نداشته و در استراحت به سر می برده می تواند با تیمی کامل و قدرتمند به میهمانی بایرن مونیخ در آلیانس آرنا برود اما ناچون مونرئال بار دیگر در دسترس نیست و این به معنی استفاده از توماس ورمالن در آن پست خواهد بود.

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی برابر بایرن مونیخ برای بازگشت باکاری سانیا بسیار زود می باشد بنابراین کارل جنکینسون احتمالا از ابتدا در ترکیب جای خالی او را پر می کند در حالی که احتمال حضور دیابی بر روی نیمکت ذخیره ها نیز وجود دارد پس از آنکه در دربی اخیر شمال لندنی نتوانست تیمش را همراهی کند.

خبر بسیار بد قطعا برای آرسنال مصدومیت جک ویلشر و عدم حضور او در این بازی حساس خواهد بود هر چند که ممکن است حتی او تا پایان فصل به دور از میادین باشد.

آیا می دانستید؟

    پیروزی مقتدرانه بایرن مونیخ در ورزشگاه امارات آرسنال از دور رفت به این معنی است که توپچی ها نتوانسته اند در پنج مصاف اخیرشان برابر بایرن مونیخ این تیم را شکست بدهند.

    باوارایی ها در بازی های این فصل لیگ قهرمانان اروپا در خانه تنها سه گل دریافت کرده اند و پسران آرسن ونگر نیاز دارند تا برای صعود دست کم دو گل بزنند و البته گلی دریافت نکنند.

    ماریو ماندزوکیچ در دور رفت موفق به گلزنی شد تا نام او در بین 10 گلزن مختلف بایرن در این فصل لیگ قهرمانان قرار گیرد.

    اگر آرسنال به هر نحو نتواند راهی دور بعد شود این سومین سالی خواهد بود که توپچی ها از مرحله یک هشتم نهایی حذف می شوند.

    تنها دو تیم آژاکس و اینتر موفق شده اند پس از شکست در دور رفت خانگی در بازگشت راهی دور بعد این رقابت ها شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
شیدا چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 09:32 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

دیشب بدترین شب زندگیم بود.برد شانسلونا وباخت شالکه.میگم بهتره خیلیم آسون نگیریم همه میگفتن میلان برندس ولی دیدین که دیشب چی شد البته میلان با بایرن قابل مقایسه نیست آرسنالم با بارسا قابل مقایسه نیست ولی باز بهتره مغرور نشیم.ولی حالا که بارسا اومد بالا اول دوست دارم دور بعدی بخوریم به بارسا اگه نشد بارسا بخوره به رئال رئال بارسارو ببره بیادبخوره به ما

شادمهر چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 11:17

چه بخور بخوری راه انداختی شیرا جون!!!! نوش جونت

mAhSa چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 14:45

متاسفانه تیمای قوی که امید داشتیم بتونن بارسا و رئالو حذف کنن خودشون حذف شدن!!!
الان اگه رئال به یووه بخوره خوب میشه...
بارسا که دیگه رفت!!!
مگر اینکه چلس دومی امسال پیدا بشه!!!

Bavariaboy چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 19:55

منم با مهسا موافقم یووه به یکی از این دوتا بخوره خوبه خودمونم دوست دارم گالاتاسرای و حذف کنیم حال این دروگبا رو بگیریم!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد