وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: آرسنال برای پیروزی دست به هر کاری خواهد زد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌سرمربی تیم بایرن مونیخ در آستانه دیدار برگشت تیمش برابر آرسنال به شاگردانش هشدار داد که بازی با آرسنال هنوز به پایان نرسیده و معتقد است که شاگردان آرسن ونگر هر کاری برای پیروزی و صعود انجام خواهند داد.

بایرن در حالی امشب پذیرای آرسنال است که با توجه به پیروزی سه بر یک در زمین حریف به نظر کار آسانی برای صعود خواهد داشت، اما سرمربی مونیخی ها چنین اعتقادی ندارد.  

هاینکس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "ما در دور رفت فوتبال بی نظیری بازی کردیم، بنا بر تجربه می دانم که در چنین رقابت هایی باید همیشه صد در صد توان خود را به کار گیرید. ما درباره لیگ قهرمانان صحبت می کنیم و آرسنال هم هر باشگاهی نیست."

هاینکس 67 ساله ادامه داد: "ونگر را می شناسم و احترام زیادی برای او قائلم و می دانم آرسنال برای صعود دست به هر کاری خواهد زد. آن ها یک بار دیدار رفت را چهار بر صفر به میلان باختند و بازی برگشت را سه بر صفر بردند، اگر بر پایه شانس حساب کنید بازی باید چهار بر صفر به پایان می رسید."

هاینکس هم چنین درباره غیبت فرانک ریبری (مصدومیت) و باستین شواین اشتایگر (محرومیت)، دو ستاره تیمش در این بازی گفت: "درست بعد از بازی شنبه متوجه شدم که فرانک نمی تواند در بازی بعدی بازی کند، او دچار کشیدگی رباط شده است. مصدومیتی جدی نیست و او پنج شنبه به تمرینات باز خواهد گشت و از آن به بعد از او استفاده خواهیم کرد، اما تا آن زمان ریسک نخواهیم کرد. و در نبود باستین هم ما با وجود گوستاوو، مارتینز و کروس سه بازیکن متفاوت در اختیار داریم که بسیار با هم هماهنگ هستند."

نظرات 3 + ارسال نظر
همایون چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 01:25

هرچه برده رنج گنج موثر نمی شود/مزد آن گرفت که پیروز بایرن شود
(مگه کشکه تیم مارو ببرن)

محمد چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 08:01

موثر؟

Bavariaboy چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 19:59

بابا اینقدر این آرسنال و گندش نکنین ....رعایتشم نکنین تا میخوره بهش گل بزنین فوتبال جزیره رو بفرستیم زیر گل!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد