وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: پپ به خاطر پول به بایرن نیامده

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت و گو با خبرنگار روزنامه سان در مورد پپ گواردیولا و حضور او روی نیمکت مربیگری بایرن در فصل آینده بوندسلیگا صحبت کرد. 

وی گفت:« واقعا احساس غرور می کنیم که با پپ قرارداد داریم. این برای بوندسلیگا فوق العاده خواهد بود. مشکل او و بایرن این خواهد بود که فشار زیادی روی تیم قرار خواهد گرفت. فکر می کنم که ما امسال قهرمان بوندسلیگا می شویم. هاینکس عملکرد فوق العاده ای داشته و گواردیولا بعد از موفقیت های این فصل تیم، هدایت بایرن را در دست خواهد گرفت.»

هوینس در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که دلایل گواردیولابرای پذیرفتن پیشنهاد بایرن ،مسائل اقتصادی نبوده چون او پیشنهادات مالی به مراتب بهتری نیز داشته: «ما برای جذب گواردیولا با تیم هایی رقابت می کردیم که بودجه اقتصادی نامحدودی داشتند. ما با پپ درمورد شرایط واقعی باشگاه صحبت کردیم. او  چندین و چند پیشنهاد دیگر نیز داشت و فکر نمی کنم که بهترین پیشنهاد مالی به او، از طرف ما ارائه شده بود.»

رئیس باواریایی ها اعلام کرد که به نظر او پپ به دلیل دیگری تیم بایرن راانتخاب کرده:«احساس می کنم که او حس کرد که فلسفه باشگاه ما بهتر ازهر تیم دیگری به فلسفه او می خورد. آنچه روشن است این است که برای بوندسلیگا خیلی مهم است که گواردیولا به بایرن آمده.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد