وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیزارو: دوست دارم تا ابد برای بایرن بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کلودیو پیزارو اعتراف می کند، علیرغم اینکه در این فصل کم به بازی گرفته شده، هنوز هم می خواهد در سال های آینده برای باواریایی ها به میدان برود.

وی که پس از ماندزوکیچ و گومز، آخرین مهاجم هاینکس است در این مورد می گوید: "درست است که در این چند ساله در برمن و چلسی بازی کرده ام، ولی در این چند ساله همیشه دلم با بایرن بوده است."

وی در این مورد به AZ می گوید: "دوست دارم تا ابد برای بایرن بازی کنم و در این تیم، کفش هایم را بیاویزم."

هر چند به نظر می رسد با حضور گواردیولا در مونیخ، دیگر جایی برای این مهاجم 34 ساله پرویی در تیم مونیخی نباشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 13:46

این بایرن چه میکنه با بازیکناش که دلشون نمی خواد جدا بش

سامان سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 17:09

تا حالا به غیر اون ون بومل بی خود . هیچ کس نبوده که بگه حاضر از بایرن جدا شه . حتی پارسال اگه یادتون باشه تونی گفته بود حاضرم پول هم به باشگاه بدم . فقط بزارند من یک بار دیگر پیراهن این تیم رو بپوشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد