وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژروینیو: هنوز هم یک معجزه می تواند رخ دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ژروینیو از هم تیمی هایش می خواهد که به امکان رخ دادن یک معجزه در دیدار مقابل بایرن مونیخ باور داشته باشند.

توپچی ها در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 3-1 مغلوب شدند و چهارشنبه در دیدار برگشت در آلیانس آرنا کار بسیار سختی برای جبران این نتیجه دارند.

ژروینیو قبول دارد که آن ها کار سختی برای صعود خواهند داشت اما تاکید می کند تنها شانسی که برای جبران این نتیجه در آلمان دارند داشتن روحیه و اعتماد به نفس است: "می دانیم که مسابقه آسانی نخواهد بود، کار آسانی نیست که شکست 3-1 را مقابل بایرن مونیخ جبران کنید. آن ها یکی از بهترین تیم های دنیا هستند که در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی دارند، بنابراین انتظار بازی سختی را داریم اما باید مطمئن بمانیم. ما در ورزشگاه امارات مقابل آن ها گلزنی کردیم و هرگز نمی دانید که یک معجزه می تواند رخ دهد. اگر ما یک گل زودهنگام به ثمر برسانیم آن ها تحت فشار قرار خواهند گرفت. فقط باید مثبت بمانیم و هرچیزی که داریم را ارائه دهیم، همه ما می دانیم که در فوتبال هرچیزی می تواند رخ دهد."

ژروینیو تاکید می کند که با وجود ماموریت بسیار سخت توپچی ها تمام بازیکنان تیم تا سوت پایان مسابقه در آلیانس آرنا مبارزه خواهند کرد: "این یک بازی کاملاً جدید است، در این مرحله ما فقط در نیمه دیگر بازی هستیم و باید با باور و ایمان به آنجا برویم. بازیکنان به آنجا خواهند رفت و هرچه در توان دارند را می گذارند. ما باید استعدادهای خود را باور داشته باشیم. شخصاً هنوز هم باور دارم که می توانیم موفق شویم، می دانم که سخت خواهد بود اما هنوز به خودمان باور دارم. اکنون ما در حال عبور از دشواری هستیم اما هنوز هم روحیه بسیار خوبی در این گروه از بازیکنان وجود دارد. فقط به این دلیل که در دیدار نخست در ورزشگاه امارات شکست خورده ایم تسلیم نخواهیم شد."

نظرات 3 + ارسال نظر
Bavariaboy سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 00:03

کار فوتبال انگلیس به کجا رسیده که تیماش دست به دامن معجزه شدن....جمیعاً یه فاتحه واسه فوتبال انگلیس بخونیم!

همایون سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 07:05

التماس دعا...

کورش سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 09:49

باشه عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد