وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: گیلزرها فقط برای پول درآوردن منچستریونایتد را خریدند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ الی هوینس، رئیس باشگاه بایرن، با نام بردن از خانواده گلیزر مالکان باشگاه منچستریونایتد، از مالکان بعضی از باشگاه های فوتبال که هیچ وابستگی عاطفی به باشگاه های شان ندارند و تنها برای درآمدزایی به باشگاه داری رو آوردند، انتقاد کرد.

 هوینس که در دوران بازی، با بایرن به افتخارات زیادی دست پیدا کرد و در چند سال اخیر ریاست این باشگاه را برعهده گرفت، مالکان آمریکایی منچستریونایتد را به دلیل اینکه به اندازه کافی به باشگاه شان اهمیت نمی دهند، مورد انتقاد قرار داد.

او در گفتگو با نشریه سان گفت: "ما در بایرن هیچ وقت به دنبال اهدف کوتاه مدت نیستیم. من در عمر ورزشی ام 20 جام برده ام. برای اینکه به جام بیست ویکم برسم، حاضر نیستم باشگاه را بفروشم. اما وقتی کسی که هیچ جامی نبرده، وارد باشگاهی می شود، می خواهد خیلی زود به جام برسد و تحت این فشار، تصمیماتی گرفته می شود، که خیلی درست نیست. برای مثال من خودمان را با منچستریونایتد که باشگاهی بزرگ و معروف است، مقایسه نمی کنم؛ باشگاهی که من خیلی آن را تحسین می کنم. اما خانواده گلیزر نمی دانند منچستریونایتد 20 سال قبل کجا بود. او نمی داند چون عاشق منچستریونایتد نیست. او فقط به دنبال پول است. در فوتبال باید با قلب تان کار کنید. من مشکلی با عرب ها یا روس ها ندارم اما آنها باید با باشگاه ها ارتباط قبلی داشته باشند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد