وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: دوست دارم در فینال لیگ قهرمانان با دورتموند روبرو شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم های آلمانی حاضر در لیگ قهرمانان در فصل جاری این رقابت ها نمایش های خوبی از خود به نمایش گذاشته اند و با صعود دورتموند در هفته گذشته و با توجه به نتایج خوبی که بایرن مونیخ و شالکه در زمین رقبای خوب به دست آورده اند، فیلیپ لام، کاپیتان بایرن امیدوار است با ادامه این روند در فینال با تیمی از کشورش روبرو شود. 

بایرن مونیخ در حالی چهارشنبه شب میزبان آرسنال انگلیس است که با توجه به پیروزی سه بر یک که در بازی رفت و در ورزشگاه امارات به دست آورده اند تا حدود زیادی از صعود به  مرحله بعد مطمئن هستند.

لام، کاپیتان بایرن و تیم ملی فوتبال آلمان درباره دیگر تیم های آلمانی و صعود آن ها به مراحل بالاتر و فینال به روزنامه های محلی مونیخ گفت: "اگر من حق انتخاب داشتم، دوست داشتم در فینال با دورتموند روبرو شویم. به عنوان یک هوادار وقتی به این قضیه فکر می کنم دوست دارم تیم های آلمانی در مراحل بالاتر با یکدیگر روبرو شوند، این درباره شالکه هم صدق می کند."

لام که تیمش تا پایان هفته بیست و پنجم بوندسلیگا با بیست امتیاز نسبت به شاگردان یورگن کلوپ در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد ادامه داد: "لیگ قهرمانان سخت ترین عرصه رقابت برای بردون است، تیم هایی مثل ما، رئال مادرید، بارسلونا و بورسیا دورتموند تقریبا در یک سطح قرار دارند."

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن اشتایگر سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 06:01

ماهم دوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد