وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتینز، راضی از حضور در مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن، از زندگی در مونیخ ابراز رضایت کرده و از انتخاب خود بسیار راضی به نظر می رسد.

مارتینز که با قراردادی 40 میلیون یورویی به جمع باواریایی ها پیوسته است، از رفتار مردم و باشگاه ابراز رضایت کرده و از اینکه مونیخ را برای زندگی انتخاب کرده پشیمان نیست.

این بازیکن 24 ساله در گفتگو با سایت رسمی فیفا می گوید: "در اینجا بسیار راحت هستم، چرا که مردم بسیار خوب و خونگرمی دارد، در ابتدا از حضور در کشوری با زبانی جدید کمی می ترسیدم، ولی هم تیمی هایم به من کمک زیادی کردند، به طوری که گویی سال هاست آنها را می شناسم." 

مارتینز در مورد تیم ملی اضافه می کند: "از اینکه در تیم ملی اسپانیا هستم به خود می بالم و تمام تلاش خود را میکنم بازی خود را به نصف پاتریک ویرا برسانم، چرا که او همیشه بت من بوده و از بازی او الگو و سرمشق می گیرم."

مارتینز در حال حاضر بر روی بازی با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا متمرکز شده و خود را برای این بازی آماده می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 21:46

واقعا دوس داشتنیه این بازیکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد