وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: چندین مرتبه سعی در جذب ونگر کردیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توپچی ها چهارشنبه باید در بازی برگشت لیگ قهرمانان در مقابل بایرن مونیخ بایستند و با این حال رئیس بایرن مونیخ یکی از هواداران بزرگ آرسن ونگر مربی 63 ساله فرانسوی است.

او به سان گفت:"ما چندین مرتبه سعی کردیم او را به بایرن مونیخ ببریم. حتی قبل از اینکه او در سال 1995 به ژاپن برود، فرانتس بکن باوئر و من به نیس رفتیم و با او صحبت کردیم و همه چیز روشن بود، اما پس از آن و در پایان روز او تصمیم گرفت به ژاپن برود. ما از این موضوع بسیار شگفت زده شدیم. او از ژاپن به آرسنال و رفت و در سراسر این سالها هر زمان که ما به دنبال یک مربی جدید بودیم، ونگر همیشه یکی از انتخابهای ما بود. او شخصی بسیار جدی و قدرتمند است و همیشه در مورد بازی یک ایده بسیار خوب دارد. چندین مرتبه بوده است که ما در مورد نام او در سراسر این سالها بحث کرده ایم. او همیشه به آرسنال وفادار بوده که این یک رفتار فوق العاده است. اما این موضوع صحت دارد که ما چندین مرتبه میخواستیم او را به بایرن بیاوریم."

غول باوایاریا بعید است به زودی او را به بایرن مونیخ ببرد زیرا آنها پپ گواردیولا را به تازگی به خدمت گرفته اند، اما هوینس اذعان میکند انتخاب گواردیولا یک ریسک است: "ما از امضای قرارداد با او افتخار میکنیم. این چیز فوق العاده ای برای بوندسلیگا خواهد بود. اما مشکل برای او و بایرن این است که این انتصاب یک ریسک است. او تحت فشار زیادی خواهد بود. من فکر میکنم ما امسال قهرمان خواهیم شد و بنابراین فشار بر روی باشگاه و او زیاد باشد. با گواردیولا شما فقط میتوانید برنده مسابقات قهرمانی شوید، نه چیز دیگری. یوپ هاینکس در حال انجام کاری فوق العاده است و گواردیولا توسط آنچه که امسال اتفاق افتاده است قیاس میشود."

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر عباس دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 16:17

اینم قبل از حذف خواسته یه حالی به بابا بده

mj1989 دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 18:11

بچه ها یه خبر بد
ریبری مصدوم شد به بازیه آرسنال نمیرسه

Bavariaboy دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 19:16

mj1989 راست میگی ؟ ای بابا بواتنگ و شواینیم که نیستن!ولی بازم راحت میبریمشون

mj1989 دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 19:22

آره
متاسفانه مصدوم شده ولی نگران نشو شکیری هست
3-1 ام که بردیم رفتو
دیگه نگران چی باشیم Bavariaboy

Allianz_Arena سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 15:49

راستی خیلی کار خوبی میکنید که تاریخ تولد بازیکنا رو میذارید!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد