وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت بکن باوئر از پیوستن وین رونی به بایرن‌مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدیر افتخاری بایرن‌مونیخ از اینکه مهاجم منچستریونایتد به ایالت باواریا برود حمایت کرد.

به نقل از ساکرنت، پس از آنکه وین رونی در دیدار با رئال مادرید در ترکیب نخست شیاطین سرخ قرار نگرفت، گمانه‌زنی‌هایی در مورد خروج او از اولدترافورد و پیوستن به تیمی غیر انگلیسی در رسانه‌ها منتشر شد.

هر چند الکس فرگوسن، سرمربی یونایتدها تمامی این خبرها را شایعه خواند و اعلام کرد آماده تمدید قرارداد وین رونی نیز هست ولی بسیاری بر این باور هستند که فرگوسن پیش از فروش دیوید بکام و کریستیانو رونالدو به رئال مادرید نیز همین حرف‌ها را به زبان می‌آورده است.

اکنون فرانتس بکن باوئر با حمایت از انتقال رونی به بایرن مونیخ بر تمامی گمانه‌زنی‌ها افزوده است: «خیلی خیلی خوشحال خواهم شد اگر وین رونی تصمیم بگیرد که فصل آینده را در ترکیب بایرن مونیخ به میدان برود. نمی‌دانم خبرهایی که در مورد خروج او از منچستریونایتد شنیده‌ام در حد شایعه هستند یا می‌توان به عنوان یک حقیقت روی آن حساب کرد.»

نام رونی در رابطه با باشگاه‌های زیادی در سراسر اروپا به گوش رسیده که بایرن مونیخ، رئال مادرید و پاری سن ژرمن از آن دسته هستند.

از سوی دیگر بابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده صحبت‌های بکن باوئر به هیچ وجه روی تصمیم رونی برای ادامه حضور در منچستریونایتد تاثیر نخواهد گذاشت. «به عقیده من خیلی زود است که بخواهیم در مورد آینده وین رونی صحبت کنیم. از همه اتفاق‌هایی که در منچستریونایتد رخ می‌دهند اطلاع ندارم. در مورد شرایط رونی هم خیلی مطمئن نیستم ولی می‌دانم که این گونه صحبت‌ها نمی‌تواند آینده رونی در این باشگاه را به خطر بیندازد.»

نظرات 10 + ارسال نظر
محسن اشتایگر دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 14:54

آخ جون زن رونى روسبى هستش ،یکى از بازیگرهاى معروف فیلم سکسى بوده وقتى بیاد بایرن هنگامى که بازى میکنه یا تو تمرینه مامیریم خونه ش زنش رو بوووووووووووق

mj1989 دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 15:16

بابا بی خیال
نه اینکه بازیکن بدی باشه ها ولی سوارز خیلی بهتره ضمنا پیرم شده دیگه
بیل هم که چراغ سبزو نشون داده
خداوکیلی برین گرت بیلو سوارزو بخرین این گومزم بفروشین

امیر عباس دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 15:52

بابا این و ولش کنین اگه بازیکن بود که بازی رئال به اون مهمی رو نیمکت نبود ، برین بیل و بخرین مشتریش زیاد می برنشا، گیر دادن فقط مهاجم بخرن

محمد1077 دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 16:07

پیشنهاد رئال به بیل 165 میلیون دلاره !
اونوقت ما 40 تا به مارتینز دادیم هنوز نتونستیم هضمش کنیم
بیل رو با این قیمت باید فراموش کرد !
سوارز بهترین گزینس که فک نکنم بیاد . رونی حداقلش اینه که از لواندوفسکی بهتره تازه وقتی قیصر این حرفو میزنه مهر تاییدی هست بر این موضوع !

همایون دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 16:35

به نظرم رونی زیاد به کار نمیاد اما سوارز هم از نظر سنى بهتره از رونی،هم محبوبیت خاصی بین طرفداران میتونه پیدا کنه نسبت به لواندوفسکی

mj1989 دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 18:12

بچه ها یه خبر بد
ریبری مصدوم شد به بازیه آرسنال نمیرسه

محسن اشتایگر دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 19:24

ای بابایه بارگفتى دیگه چرادوباره حالمونو بد میکنى

Bavariaboy دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 19:29

از رونی خوشم نمیاد همون لواندوفسکی بهتره این روز به روز داره چاق تر میشه سال دیگه راهم نمیتونه بره ! بیل و دیگه از دست دادیم روزنامه های انگلیس نوشتن رفته رئال !

mahsa دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 19:53

dg doranesh tamum shode baba!!!!

موسی دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 20:00 http://omid-mesile.blogfa.com/

اصلا رونی بدرد ما نمیخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد