وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بوریس بکر: با آمدن پپ، مسی و رونالدو هم به بایرن می آیند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بوریس بکر، این روزها یکی از صاحب نظران فوتبال دنیا و یکی از طرفداران بایرن مونیخ است. او که حالا به عنوان یکی از اعضای آکادمی لائوروس به ریودوژانیرو سفر کرده روز یکشنبه در صحبت هایی از حضور پپ برروی نیمکت مربیگری بایرن در فصل آینده گفته است.

بکر در این باره گفته: «واقعا از انتخاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن مونیخ راضی و خوشحالم. با حضور او روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ، حتی می توان مسی و کریستیانو رونالدو را هم در این تیم دید که یکی از آنها در جناح راست و دیگری در جناح چپ توپ می زند. تمام ستاره ها دوست خواهند داشت تا به بایرن بیایند. اگر دست من بود بدون هیچ شکی مسی و رونالدو را به بایرن می آوردم و البته تمام ستاره های بزرگ را هم برای بایرن می خریدم.»

او در ادامه صحبت هایش در مورد بایرن مونیخ گفت: «این بایرن به لطف به خدمت گرفتن سرمربی سابق بارسلونا، وجهه بین المللی بزرگی خواهد یافت. بایرن منسجم ترین باشگاه دنیاست.»

بکر همچنین درتمجید از گواردیولا هم گفت: «پپ گواردیولا که بهترین سرمربی دنیاست، بایرن مونیخ را برگزیده. این برای خود من کمی تعجب آور بود؛ چون فکر می کردم که او به یکی از باشگاه های انگلیسی که ثروت بیشتری دارند، می رود. این افتخار بزرگی است که پپ بایرن را انتخاب کرده. او می داند که بایرن منسجم ترین و سازمان یافته ترین باشگاه دنیاست و بعد ازحضور در بارسلونا انتخابش می بایست همین بایرن مونیخ می بود.»

بکر در مورد بایرنِ پپ گفت: «او کمی بایرن را متحول خواهد کرد و به خدمت گرفتن او یک برنامه بلندمدت را به همراه دارد. پپ می داند که در طول 5 سال اینده با بایرن به ثبات بیشتری هم خواهد رسید. بایرن باشگاه ثروتمند و در عین حال یک باشگاه جدی است.»

البته او یک مشکل کوچک را برای پپ در بایرن پیش بینی می کند: «هاینکس با بایرن همه موفقیت ها را کسب کرد. درخشش در لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان. دستیابی به این افتخارات با بایرن، چالش پیش روی گواردیولا خواهد بود.»  

او درمورد اوضاع کنونی بارسلونا هم گفت: «پویول، پیکه، مسی و سسک را می شناسم. در مورد چه حرف می زنید؟ ما ورزشکاران و قهرمانان، زبان خاص خودمان را برای ارتباط برقرار کردن داریم. در مورد بازی میلان و بارسلونا هم باید بگویم که بازگشت بارسلونا به رقابت های لیگ قهرمانان کار سختی خواهد بود. آنها در بحران هستند. در 4سال اخیر تمام قهرمانیهای ممکن را کسب کرده اند و حالا سرمربی شان با سرطان دست و پنجه نرم می کند. آنها در این شرایط، اولویت های دیگری دارند.»

ریودوژانیرو امروز میزبان برگزاری مراسم جایزه لائوروس است که به بهترین ورزشکاران سال 2012 اهدا می شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
mj1989 دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 15:19

چقد تند تند حرف زده!

mahsa دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 19:55

ah!!!!naaaa!!!!intoory bad mishe!!!dg bayern nemishe!!!hame almani nemishan!!!!vijegie lige alman almani boodane bazikonast!!!!naiaaan!!!!

امیر عباس دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 20:54

با این بازیکنا حال نمیکنم خدا نکنه بیان بایرن.

فرشاد سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 10:47

این جور چیزا برای بایرن اتفاق بیوفته چیز عادی هست
ولی من همین حالا میگم این رونالدو اومد بایرن من خودم میرم آلمان درش میکنم
من متنفررررررررررررررررم از این رونالدو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد