وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر: باید تلاش کنیم غیرممکن را ممکن کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کمتر کسی انتظار دارد آرسنال چهارشنبه شب بتواند شکست 3-1 بازی رفت مقابل بایرن را جبران کند. ونگر از کار سخت شاگردانش در آلیانس آرنا آگاه است ولی معتقد است یک ذهنیت روانی مثبت می تواند به شاگردانش شانس مبارزه بدهد.

ونگر می گوید: "ما یک بازی در جوی بسیار دشوار و در برابر تیمی داریم که هیچکس به توانایی های آنها شک ندارد. ولی ما با حرص برای پیروزی و بر افروخته به آنجا می رویم نه به عنوان یک تیم بازنده، ما با این ذهنیت که از این مرحله صعود نمی کنیم به آنجا نمی رویم، به هیچ وجه. ما به مونیخ خواهیم رفت و باید به خودمان شانسی برای صعود بدهیم و همه باور کنند ما می توانیم این کار را انجام دهیم. ما باید در زمین بازی مثل تیمی رفتار کنیم که می خواهد این کار را انجام دهد. این آماده سازی ما برای این بازی است. از نظر تاکتیکی چگونه کار خواهیم کرد؟ هنوز در این مورد تصمیم نگرفته ام ولی قطعاً برنامه ای هجومی و برای برد خواهیم داشت."

ونگر موفق شده در گذشته تیمهای بزرگ اروپایی را در خانه خودشان شکست دهد، تیمهایی مثل رئال مادرید و دو باشگاه شهر میلان. آرسنال همچنین فصل گذشته موفق شد در ورزشگاه امارات با نتیجه 3-0 میلان را شکست دهد، نتیجه ای که این هفته نیز می تواند آرسنال را به دور بعد ببرد: "بردهایی در لیگ قهرمانان داشته ایم که به آنها افتخار می کنیم. فقط باید خودمان را متقاعد کنیم که می توانیم این کار را در مونیخ هم انجام دهیم. بله، شانس کمی برای این کار داریم ولی همین شانس می تواند غیر ممکن را به ممکن تبدیل کند. اگر تیم بتواند این کار را انجام دهد شایسته تحسین زیادی است، باید تلاش کنیم تا به این موفقیت برسیم."

نظرات 5 + ارسال نظر
mahsa یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 23:31

is there anything impossible!?!?!?

Deutsch girl یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 23:40

ارزو بر پیران عیب نیست

محمد1077 یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 23:58

ونگر مربیه بزرگیه ! داره با این صحبتهاش به تیمش روحیه میده !
ولی خب بد موقعی به طور بایرن افتاده ! موفقیت های این بایرن حالا حالاها ادامه داره ! هرچقدر هم بخواد به تیمش روحیه بده ولی باخت سنگینی در انتظارشه !

محسن اشتایگر دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 06:11

what is this?! this is a merghane pardis

امیر عباس دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 10:30

Mission Impossible 5!?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد