وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: بایرن در این فصل تشنه ی قهرمانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی 67 ساله باشگاه بایرن مونیخ در آستانه ی دیدار اروپایی مقابل ارسنال در نسشت خبری پیش از این بازی شرکت کرد و به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

هاینکس در مورد این بازی گفت:" من فکر می کنم فصل گذشته یک فصل بزرگ داشتیم اما موفق به کسب جام نشدیم و این در بایرن نمی تواند کافی باشد. در این فصل ما تغییراتی در دفاع انجام دادیم و این برای من مهم است که هر بازیکن باید وظایف خود را انجام دهد. در بایرن هر بازیکن هم مدافع است هم مهاجم."

مربی با تجربه مونیخی ها ادامه می دهد:" دو سال بدون جام را پشت سر گذاشتیم و اکنون بازیکنان بایرن تشنه ی قهرمانی هستند و حرکت رو به جلو برای رسیدن به این هدف بسیار مهم است. در این فصل نمایش خوبی داشتیم اما لیگ قهرمانان خاص است زیرا سطح بالاتری دارد و شما باید با انگیزه ی بالاتری در این دیدارها حاضر شوید."

هاینکس در پایان از آرسنال می گوید:" آرسنال تیم بزرگی است آن ها در بخش هجومی بسیار قدرت مند هستند و ما باید با استحکام بیشتری در کارهای دفاعی ظاهر شویم و سپس به فکر حمله باشیم. ونگر تیم پویا و خوبی را ایجاد کرده است اما ما می توانیم پیروز این بازی باشیم در صورتیکه بتوانیم در سطح بالایی بازی کنیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد