وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: می خواهم تا پایان دوران حرفه ای ام در بایرن بمانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر، هافبک بابرن مونیخ، که تا سال 2017 با این باشگاه قرارداد دارد، اعلام کرد که دوست دارد تا پایان دوران حرفه ای اش در آلیانس آرنا بماند.

این ملی پوش آلمانی که از سیستم جوانان بایرن به تیم اصلی راه پیدا کرده، در رقابت های این فصل نمایش های بسیار خوبی ارائه داد و در همه رقابت های این فصل، 15 بار موفق به گلزنی شده و 10 بار نیز پاس گل داده است.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" ریشه من در بایرن است و تا وقتی که من را بخواهند، اینجا می مانم. می دانم که می توانم در میانه زمین بازی کنم یا در سمت راست یا در جلو. من می توانم در این سه پست به بایرن کمک کنم. می خواهم در بازی های مهم برای بایرن به میدان بروم. من آینده درخشانی در این باشگاه می بینم. در بایرن حمایت زیادی از من می شود. احساس می کنم دیگر به یکی از بازیکنان اصلی تیم تبدیل شده ام."

نظرات 2 + ارسال نظر
Allianz_Arena سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 15:01

قربون اقای با معرفتم.....................کارت درسته.........

Mahsa سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 17:12

janaaaaam!?!? Jenab alianz arena ....
Ish!!!!
Khooooobe....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد