وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: مارتینز می تواند مقابل آرسنال بازی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی باتجربه باشگاه بایرن مونیخ بعد از برد 0-2 تیمش مقابل وولفسبورگ با خبرنگاران صحبت کرده و به این نکته اشاره کرده که تیمش می تواند از سد هر حریفی عبور کند.

با برد بایرن مقابل وولفسبورگ، فاصله این تیم با دورتموند رده دومی به 16 امتیاز رسید و حالا هاینکس 67 ساله در صحبت هایی به تمجید از تیمش پرداخته.

هاینکس به وب سایت رسمی بایرن مونیخ گفته:« ما در بازی با وولفسبورگ نشان دادیم که در شرایط فوق العاده ای هستیم. ما یک تیم سطح بالا داریم و قادر هستیم تا از سد هر تیمی که مقابل ما مقاومت می کند عبور کنیم. وولفسبورگی که ما مقابلش بازی کردیم، بهترین بازی فصلش را مقابل ما انجام می داد. اینها بازی هایی هستند که باید در آنها به پیروزی برسی, بازیهایی که اصلا ساده و آسان نیستند.»

او در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که انتظار دارد تا در بازی با آرسنال بتواند مجددا از خاوی مارتینز که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بهره ببرد:« به نظر می رسد که روند بهبود او به خوبی طی شده.»

او بعد ازاتمام جلسه تمرینی روز یکشنبه باواریایی ها این صحبت را برزبان آورد و ادامه داد:« با توجه به چیزهایی که دیدم، مارتینز به شرایط مناسب برای بازگشت به زمین چمن، برگشته.»

در بازی سه شنبه شب شهرلندن ، بایرن قادر به بهره گیری از هولگر بداشتوبر مصدوم و ژروم بواتنگ محروم نخواهد بود و کلودیو پیزارو هم به دلیل سرماخوردگی بایرن را همراهی نخواهد کرد

بعد از اتمام تعطیلات زمستانی، بایرن در 5 بازی اخیرش به پیروزی رسیده و در طول این 5 بازی گلی را دریافت نکرده و سه شنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال به میدان خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد