وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: می خواهیم در زودترین زمان ممکن قهرمان اروپا شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر، فوروارد جوان باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که بی صبرانه در انتظار قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپاست و اعلام کرد که ناکامی تیمش در فینال فصل گذشته این رقابت ها، انگیزه و حس انتقامی در آنها ایجاد نکرده است.

این درحالی است که فصل گذشته بایرن مونیخ که میزبانی فینال لیگ قهرمانان ارپا را نیز برعهده داشت، به این دیدار راه یافت ولی در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب چلسی شد و شاهد قهرمانی شاگردان روبرتو دی متئو شد.

حالا شاگردان یوپ هاینکس باید در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان این فصل مقابل آرسنال  به میدان بروند و در این میان، توماس مولر در گفتگو با کیکر به آنالیز این بازی حساس پرداخته.

در آستانه بازی حساس بایرن- آرسنال که دور رفت آن در لندن برگزار می شود، مولر به کیکر گفته:« من به انتقام فکر نمی کنم. من فقط می خواهم تا در زودترین زمان ممکن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست بیابیم. پس هدف امسال ما هم همین خواهد بود تا دوباره به بازی فینال برسیم. ما در شرایط خوبی هستیم و از آرسنال نمی ترسیم. می خواهیم تا در تمام بازیهای پیش رو با حداکثر توانمان بازی کنیم.»

مولر در ادامه به این نکته اشاره کرد که تیمی در اروپا وجود ندارد که بایرن از آن بترسد و گفت:« ما می توانیم دراروپا با هر تیمی رقابت کنیم. ما با نگاهی به تجربه سه سال اخیرمان می دانیم که به چه چیزهایی می توانیم برسیم. البته بارسلونا می تواند فوتبالی استثنایی را ارائه کند و منچستریونایتد هم تهدید بزرگی از کشور انگلیس است. بارسلونا رکوردهای فوق العاده ای را شکسته و این تیم مدتهاست که به همین ترتیب و درهمین مسیر به فعالیتش ادامه می دهد.»

بایرن در آخرین بازی ای که انجام داد با نتیجه 0-2 مقابل وولفسبورگ به پیروزی رسید ولی آرسنال در آخرین بازی برگزار شده اش با نتیجه 0-1 مغلوب بلکبرن شد تا از گردونه رقابت های جام حذفی نیز کنار برود.

مولر در ادامه صحبت هایش گفت:« می خواهیم مقابل آرسنال به پیروزی برسیم. اصلا مهم نیست که کی و کجا؛ ولی ما باید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد