وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز در رادار اتلتیکو برای جانشینی فالکائو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در حالی که باشگاه‌های بزرگ اروپا برای جذب فالکائو از اتلتیکو مادرید تلاش می‌ کنند، این تیم با هوشیاری به پنجره نقل و انتقالات چشم دوخته است.

آخرین بازیکنی که توجه مسئولان اتلتیکو برای جانشینی فالکائو را جلب کرده است، ماریو گومز مهاجم آلمانی است. این بازیکن ۲۷ ساله پس از عمل جراحی زانو در تابستان برای قرار گرفتن در ترکیب بایرن مونیخ با ماریو ماندزوکیچ رقابت می‌کند.

علاوه بر این حضور بحث‌ برانگیز رابرت لواندوفسکی از بروسیا دورتموند در تابستان آینده شرایط را برای حضور گومز در ترکیب اصلی سخت‌تر می‌کند. در حالی که گومز قصد دارد آلیانس آرنا را ترک کند، مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرده که مقامات اتلتیکو در خصوص احتمال حضور وی در اسپانیا را پرس و جو کرده‌اند.

در حالی که لوئیس سوارز، ادینسون کاوانی و ادین ژکو همچنان در صدر فهرست خرید اتلتیکو قرار دارند، باشگاه در نظر دارد با پیشنهاد کاهش دستمزد و هزینه انتقال این بازیکن را که فصل گذشته در تمام رقابت‌ها ۴۵ گل به ثمر رسانده به خدمت بگیرد.

به هر حال باشگاه به شدت امیدوار به نگه داشتن فالکائو است اما اگر مهاجم کلمبیایی بخواهد اتلتیکو را ترک کند، سران باشگاه ترجیح می‌دهند بازیکن با کیفیتی را جانشین وی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد