وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرسنال - بایرن مونیخ؛ تقابل رقبای نام آشنا در امارات

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از انجام 4 دیدار در هفته گذشته، فردا شب سری دوم مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو مسابقه آغاز می‌شود. در مهم‌ترین دیدار فردا شب، آرسنال انگلیس معروف به توپچی‌ها در شهر لندن و ورزشگاه اختصاصی‌اش از بایرن مونیخ آلمان استقبال خواهد کرد.

آرسنالی‌ها که در تاریخ باشگاه هیچگاه به مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا نرسیده‌اند، قصد دارند از این فرصت نهایت استفاده را به عمل آورند. شاگردان آرسن ونگر با وجودی که می‌دانند حریف ژرمنی به لحاظ کسب 4 قهرمانی این جام، از تجربه و شانس بیشتری برای راهیابی به دور بعد برخوردار است، از بازی در لندن و حمایت تماشاگران خویش، می‌کوشند کاملا به سود خود بهره‌برداری کنند.

در مقابل بایرنی‌ها که اکنون به خاطر کسب پیروزی‌های متوالی و ایجاد فاصله با سایر رقبای داخلی به «یکه‌تاز مطلق» بوندسلیگا تبدیل شده‌اند، برای جبران فینال دوره قبل این پیکارها و باخت از چلسی، با برنامه‌ریزی کامل وارد پیکار مهم فردا شب خواهند شد.

پیکار فوق به همین خاطر برای اعضای دو تیم از اهمیت بسزایی برخوردار است. اما شاید برای «لوکاس پودولوسکی» مهاجم ملی‌پوش و آلمانی فصل جاری «توپچی‌های لندنی» از اهمیت بیشتری برخوردار باشد زیرا او در سال‌های 2006 تا 2009 برای «باوارایی‌ها» به میدان رفته و با تمام امور سرخ‌پوشان آشنا است.

حتی این رویارویی برای «پر مرته‌ساکر» لژیونر آلمانی دیگر «آرسنالی‌ها»‌ پراهمیت است. وی هر چند سابقه حضور در پیراهن تیم پرافتخار بوندسلیگا را نداشته، اما بارها مقابل این حریف به عنوان بازیکن پیشین وردربرمن به میدان رفته و تجربه کافی از رویارویی با تیم باشگاهی کشورش را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد