وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وولفسبورگ - بایرن مونیخ؛ فرصتی ایده آل برای اوج گیری میهمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شاگردان یوپ هاینکس در حالی امشب از سری رقابت های بوندسلیگا به میهمانی وولفسبورگ می روند که باید سه شنبه شب از دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان به دیدار آرسنال بروند هر چند که به نظر نمی رسد بایرن مونیخ برای قهرمانی در بوندسلیگا کار سختی داشته باشد با توجه به اینکه تنها 13 بازی تا پایان لیگ باقی مانده.

ژردان شقیری مهاجم سوئیسی بایرن مونیخ همچنان با مصدومیت خود از ناحیه مچ پا دست و پنجه نرم می کند و به این بازی نمی رسد هر چند که انتظار می رود تا رافینیا مدافع سمت راست بایرن پس از سپری کردن مصدومیتش بتواند در بازی جمعه شب برابر وولفسبورگ بازی کند.

هولگر بادشتوبر مدافع بایرن که با مشکل جدی مصدومیت از ناحیه زانو در ماه دسامبر برابر دورتموند روبرو شد تا پایان فصل در دسترس نیست. 

مارتینز نیز که از ناحیه انگشت پا آسیب دیده و نتوانسته است با بایرن تمرین کند و برای همین به همراه دیگر اعضای این تیم به وولفسبورگ سفر نکرده است.
یوپ هانکس سرمربی بایرن مونیخ با اعلام این خبر افزود پیزارو نیز به علت مشکلات تنفسی از روی نیمکت ذخیره ها این بازی را دنبال خواهد کرد.
هاینکس مشخص نکرد این دو بازیکن پیش از بازی سه شنبه آینده برابر آرسنال انگلیس که در چارچوب دور رفت از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود به تمرینات این تیم بازخواهند گشت یا نه.

در سوی دیگر دیتر هکینگ مجبور است بدون واکلاو پیلار هافبک تیمش را برابر بایرن مونیخ به میدان برود پس از آنکه در ماه آگوست این بازیکن در اردوی تیم ملی چک با مصدومیت روبرو شد و در نتیجه با انجام عمل جراحی بر روی زانویش او تا پایان فصل از همراهی تیمش محروم می باشد. پاتریک هلمیز مهاجم با توجه به آسیب دیدگی در جریان بازی های پیش فصل در یک دیدار دوستانه برابر منچستر سیتی همچنان مصدوم و دست کم تا اوایل ماه آینده به میادین بازمی گردد.

 

آیا می دانستید؟

    بایرن مونیخ هر چهار مصاف اخیرش برابر ولفسبورگ را با تفاضل گل 1-8 پیروز شده.


    آخرین باری که وولفسبورگ برابر بایرن مونیخ امتیاز از دست داد به دو سال پیش بازمی گردد زمانی آنها در 15 ژآنویه سال 2011 به نتیجه تساوی 1-1 دست یافتند.


    بایرن در چهار بازی متوالی برابر وولفسبورگ موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد و در این چهار بازی بایرن با تفاضل گل 0-11 به پیروزی رسید.


    ایویکا اولیچ از زمانی که در تابستان بایرن را به مقصد این تیم ترک کرد تنها دو گل در بوندسلیگا برای وولفسبورگ به ثمر رسانده.باس داست با 8 گل زده بهترین گلزن تیمش محسوب می شود.


    ماریو مندژوکیچ پیش از آنکه در تابستان گذشته راهی بایرن مونیخ شود دو فصل را در وولفسبورگ سپری کرد. او در حال حاضر با 14 گل زده بهترین گلزن بایرن مونیخ است که دو گل بیشتر از تعداد گل های فصل گذشته او برای وولفسبورگ می باشد.


    از زمان قهرمانی سال 2009 در بوندسلیگا، وولفسبورگ هرگز موفق نشده بالاتر از رده هشتم جدول قرار بگیرد و در سال 2011 نزدیک به سقوط به دسته پایین تر بودند.

نظرات 6 + ارسال نظر
Bavariaboy جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 18:18

فکر کنم امشب گومز به جای ماندژوکیچ بازی کنه (با توجه به بازی سه شنبه)

شاهین جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 20:45

مهم نیست چند تا گل بزنیم فقط باید ببریم

mj1989 جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 21:05

به امید پیروزی
امیر حسین دمت گرم بابت عکسا

مهزیار شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 01:17

تبریگ

شاهین شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 01:31

تبریییییییییک
کجاست آرسنال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Bavariaboy شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 13:44

داخل سوراخ موش....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد