وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیپی:بایرن مونیخ و بارسلونا تکلیف قهرمانی را مشخص می کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مارچلو لیپی سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا در گفتگو با رسانه های ایتالیا عنوان نمود من فکر می کنم بایرن و بارسلونا به فینال مسابقات راه پیدا خواهند کرد اگر تا قبل از مسابقه نهایی به هم برخورد نکنند. 

وی افزود: "هر دو تیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تقریبا با اندک تفاوتی فوتبالی نزدیک به هم را ارائه می دهند." 

این مربی سرشناس درباره یوونتوس، تیم سابقش هم می گوید :"یووه هم باشگاه بزرگی است و فوتبال منطقی را ارائه می دهد.کونته واقعا در این تیم خوب کار کرده ولی نسبت به این چهار تیم از شانس کمتری برخوردار است. البته در کنار دو تیم رئال و منچستر یونایتد هم می توانند از مدعیان جام باشند. ولی من بیشتر اعتقاد دارم بایرن مونیخ و بارسلونا تکلیف قهرمانی را مشخص می سازند."

نظرات 3 + ارسال نظر
Bavariaboy جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 00:08

بالاخره یه حرف حساب شنیدیم

امیر اولیور جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 10:42

قبول دارم تیمهای خوبین و میتونن قهرمان بشن ولی هر موقع این بزرگان فوتبال در مورد قهرمانی بایرن و آلمان صحبت کردن نشد.جون مادرتون در مورد تیمای دیگه صحبت کنین.

شاهین جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 12:23

تعریف هرچی کمتر صعود به فینال راحتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد