وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: باستین شواین اشتایگر برای من یک بازیکن استراتژی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از انتقادات اخیر از باستین شواین اشتایگر هافبک بایرن مونیخ، یوپ هاینکس سرمربی باشگاه بایرن مونیخ در آستانه دیدار جمعه شب مقابل وولفسبورگ به حمایت از رهبر خط میانی خود پرداخت.

سرمربی 67 ساله بایرن گفت:" باستین شواین اشتایگر برای من یک بازیکن استراتژی است او به مانند کارگردانی است که بازی را طراحی می کند او نقش ویژه ای در فوتبال مدرن دارد."

هاینکس ادامه می دهد:" بارسلونا در فوتبال جهان یک معیار سنجش است در بارسا بازیکنی مانند بوسکتس حضور دارد که می تواند به او لقب برلیان داد بازکنی که دریبل زنی نمی کند و دلیل آن این است که وظیفه ی او به حرکت درآوردن بازی است بنابراین نیاز است که او سریع توپ را به چرخش درآورد این همان کاری است که باستین انجام می دهد و من از اینکه او را در اختیار دارم بسیار خوشحال هستم."

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر اولیور جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 10:40

با وجود افتی که محسوسه و داشته نبودش میتونه مثل فصل قبل که مصدوم شده خودش و نشون بده.حرف نداره باستین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد