وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیشنهاد سرمربیگری شالکه برای اشتفان افنبرگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شرایط بحرانی در شالکه وخیم تر هم شد. پس از شکست 2 بر از گروتر و باخت پرگل 4 بر 0 مقابل بایرن، باشگاه گلزنکرشنی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده با مشکلی بزرگ مواجه شد که به نظر می تواند قرارداد ینس کلر را پیش از موعد پایان دهد.

بنا به ادعای بیلد پیش از ماه دسامبر و پس از اخراج هوب استیونس باشگاه شالکه برای گزینه ی جانشینی او تماس هایی با اشتفان افنبرگ هافبک اسبق بایرن مونیخ گرفته بود اما عدم تجربه ی مربیگری مسئله ای شد که مدیران آبی ها را برای انتخاب افنبرگ قانع نکرد و بدین ترتیب سران شالکه با ینس کلر برای مربیگری تا پایان فصل توافق کردند.

وضعیت نتیجه گیری شالکه در این فصل به گونه ای پیش رفت که آن ها در طول 11 بازی گذشته خود تنها یک پیروزی کسب کردند و در دیدار شنبه شب میهمان ماینتس خواهند بود و چهارشنبه نیز در لیگ قهرمانان به مصاف گالاتاسرای می روند. دیدارهای مهم این هفته می تواند ماموریت ینس کلر را در شالکه پایان دهد.

در میان دیگر گزینه های حضور بر روی نیمکت شالکه علاوه بر افنبرگ نام هایی مانند روبرتو دی متئو نیز به گوش می رسد که البته باید تا پایان فصل منتظر ماند که آیا شالکه می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و یا خیر؟

نظرات 4 + ارسال نظر
شاهین چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 20:43

دنیای افنبرگ اما به نظر من باید مربی گریو در تیم های کوچکتر از شالکه شروع کنه

امیر اولیور چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 21:30

افنبرگ خدایی هست واسه خودش.البته تو بازیکن بودن.امیدوارم دستیار پپ بشه چون با سامر خیلی ایاغن.

Bavariaboy پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 17:19

شاهین جان کاملاً باهات موافقم و مطمئنم افنبرگم خودش اینو میدونه

هادی شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 02:44 http://www.justBarca.rozblog.com

سلام رفیق ... خوبی ؟؟؟؟؟؟

برا تبادل لینک اومدم ...... ..... داشتم میگذشتم از وبت و خوشم اومد ....... گفتم اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم ...... من یه سایت بارسایی دارم ......
اگه مایل بودی منو با نام **** فقط بارسلونا **** با همین ستاره هایی که داره لینک کن و بهم خبر بده با اسم مورد نظرت لینکت کنم ........ منتظر خبر ت هستم .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد